جمع‌آوری روزانه بیش از ۱۰ تن پسماند خشک در اراک

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: روزانه بیش از ۱۰ تن پسماند خشک در این شهر جمع آوری می‌شود و این روند روز به روز در حال افزایش است.

مهدی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار مشترک اراکی نرم‌افزار هوشمند اکو برای جمع‌آوری پسماند خشک را نصب کرده‌اند.

وی افزود: روزانه بیش از ۱۰ تن پسماند خشک از طریق این روش جمع‌آوری می‌شود که این روند روز به روز در حال افزایش است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از جهش تولید در بازیافت با مشارکت شهروندان اراکی در تفکیک زباله از مبدا خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، بدون شک یکی از راه‌های مهم و مستقیم محقق کردن جهش تولید در بازیافت، مشارکت شهروندان در طرح‌های تفکیک زباله از مبدا است.

فدوی تصریح کرد: در حال حاضر شهر اراک یکی از معدود شهرهای کشور محسوب می‌شود که با به‌کارگیری و همکاری شرکت اکو توانسته است به سطحی مطلوبی در مبحث تفکیک زباله از مبدا برسد.

وی ادامه داد: اکو سامانه هوشمند خرید و جمع‌آوری پسماند خشک در مکان و زمان مورد نظر شهروندان است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار مشترک اراکی نرم‌افزار هوشمند اکو برای جمع‌آوری پسماند خشک را نصب کرده‌اند و روزانه بیش از ۱۰ تن پسماند خشک از طریق این روش جمع‌آوری می‌شود که این روند روز به روز در حال افزایش است.

کد خبر 742620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.