ضرورت همکاری برای حل معضل پروژه‌های نیمه‌تمام شهر قم

فرماندار قم گفت: تمام دستگاه‌ها و توانی که در استان وجود دارد باید برای حل معضلات حقوقی پروژه‌های شهید کاظمی و فاز چهار عمار یاسر به کار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، عباس ذاکریان امروز _ یکشنبه نوزدهم فروردین _ در دیدار با سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم و مدیران شهری، با اشاره به آمادگی مدیریت استان برای برگزاری جلسات مستمر برای بررسی روند پروژه‌های شهری اظهار کرد: در مسیر رفع مشکلات با تمام دستگاه‌های اجرایی همراه بوده و آماده هم افزایی به نفع پیشبرد امور شهر هستیم.

وی با بیان اینکه برخی پروژه‌های بلاتکلیف به‌ویژه در حوزه حقوقی مانند شهید کاظمی و سامان سازان امیدواریم در سال جاری تعیین تکلیف شود، افزود: برخی از پروژه‌ها بعد کشوری داشته که امیدواریم با همکاری بیشتر بتوانیم در استان و کشور به سرانجام موردنظر برسانیم.

فرماندار قم با تأکید بر اینکه شهرداری به‌عنوان مسئول اجرایی پروژه‌های شهری در بسیاری از موارد به علت عدم همراهی‌ها با مشکلاتی روبه‌رو است، خاطرنشان کرد: وضعیت شهر نسبت به سال‌های قبل بسیار مناسب است و بهترین قضاوت را کسانی که به قم می‌آیند، خواهند داشت که این تغییرات به چه میزان بوده است.

ذاکریان با اشاره به آمادگی مدیریت استان برای برگزاری جلسات مستمر برای بررسی روند پروژه‌های شهری، گفت: این آمادگی وجود دارد که به‌صورت پروژه‌ای جلساتی با حضور دستگاه‌های مختلف برای رفع مشکلات و افزایش هم‌افزایی‌ها برگزار شود.

کد خبر 742619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.