امنیت مثال‌زدنی کردستان در سایه فداکاری نیروهای امنیتی و انتظامی رقم خورده است

استاندار کردستان گفت: امنیت مثال‌زدنی استان کردستان در سایه فداکاری نیروهای امنیتی و انتظامی رقم خورده و این مهم به خوبی در استان مشهود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی پلیس، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ در محفل انس با قرآن کریم نیروهای مسلح که در حسینیه ستاد انتظامی استان کردستان برگزار شد، با بیان اینکه پلیس در همه حال در کنار مردم است، اظهار کرد: در طول سال و در ایام تعطیلات نوروز از نزدیک شاهد تلاش و کوشش شبانه‌روزی کارکنان از نوار مرز تا داخل شهرها بودیم که جای قدردانی و خداقوت دارد.

وی افزود: امنیت مثال‌زدنی استان کردستان در سایه فداکاری نیروهای امنیتی و انتظامی بوده این مهم به خوبی در استان مشهود است.

استاندار استان کردستان به نقش معنویت در پیشبرد اهداف پلیس در خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: پلیس همواره با توکل به خداوند و بهره‌گیری از قرآن کریم در جهت امنیت و آسایش مردم با جان و دل فداکاری می‌کند و این نقش معنویت است که مجاهدانه در این راه مقدس امنیت، شهید تقدیم می‌کند.

زارعی کوشا ادامه داد: استان کردستان با وجود تهدیدات گوناگون از طرف عوامل ضدانقلاب و بیگانگان همواره از امنیت پایداری و بسیار خوبی برخوردار است و نقش مشارکت و تعامل مردم با نیروهای مسلح در تأمین این امنیت پایدار قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: قرآن نور حقیقت است و هرکس به اندازه ظرفیت خود می‌تواند از این نور بهره‌گیری کند که همواره باید از این نعمت عظیم پروردگار در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم.

کد خبر 742618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.