افزایش ۱۱۳ درصدی بازرسی و نظارت بر صنوف در استان سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از افزایش ۱۱۳ درصدی بازرسی و نظارت بر صنوف در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، محمدرضا صادقی امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: تعامل و هماهنگی‌های بین دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار به منظور افزایش نظارت‌ها برای پیشگیری از تغییر قیمت کالاهای اساسی در سطح استان تقویت شود.

وی افزود: روند کاهش تورم در استان سمنان و پایین‌تر بودن از میزان میانگین تورم کشوری امری بسیار ارزنده و مطلوب است که باید در سال جدید نیز این مهم اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: موارد مرتبط با قیمت تخم‌مرغ نیز همان‌گونه که تاکنون اقدامات در دستور کار بود، ضرورت دارد با فرارسیدن فصل گرم سال مدیریت قیمت به منظور جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی با توجه به کاهش مصرف انجام گیرد.

صادقی تصریح کرد: در بحث تأمین گوشت قرمز در استان سمنان به دلیل شکل نگرفتن شبکه توزیع مناسب، همچنان دغدغه وجود دارد که باید طی جلسات آتی این مهم مدیریت شود.

وی ادامه داد: افزایش ۱۱۳ درصدی بازرسی‌ها در سال گذشته از دیگر اقدامات ارزنده‌ای بود که آهنگ این کار به‌منظور نظارت بر واحدهای صنفی به‌ویژه واحدهای تولیدی و جلوگیری از تغییر قیمت‌های خودسرانه باید حفظ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: به‌منظور تأمین کالاها و اقلام اساسی، نمایشگاه بهاره به نفع مردم در ایام تعطیلات نوروز و هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برپا و کالاهای مورد نیاز مردم به قیمت مطلوب و زیر قیمت بازار عرضه شد.

کد خبر 742584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.