۶۰ میلیون ایرانی تا اردیبهشت «مراقب سلامت» خواهند داشت

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: تا اردیبهشت سال جاری، ۶۰ میلیون ایرانی در قالب اجرای طرح سلامت خانواده، «مراقب سلامت» خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، حسین فرشیدی در اولین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال جدید که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، درباره برنامه‌های حوزه بهداشت در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: خانواده در فرهنگ‌سازی و اجرای برنامه‌های حوزه بهداشت و پیشگیری اهمیت زیادی دارد و برنامه جوانی جمعیت و سلامت خانواده از جمله مهم‌ترین برنامه‌های حوزه بهداشت است که با مشارکت مردم میسر خواهند شد.

وی افزود: با بهینه‌سازی بعضی امکانات و مراکز می‌توان از حضور و مشارکت مردم در ارائه خدمات درمانی سطح یک بهره برد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: کرونا نشان داد که هر موقع از مشارکت و حضور مردم استفاده کنیم، به هدف خواهیم رسید، امیدواریم در سال ۱۴۰۳ در حوزه بهداشت با شعار «بهداشت برای مردم با دستان خودِ مردم» به تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» کمک کنیم.

فرشیدی با اشاره به اجرای طرح سلامت خانواده در کشور بیان کرد: تا اردیبهشت سال جاری، ۶۰ میلیون ایرانی در طرح سلامت خانواده مراقب سلامت خواهند داشت و این طرح نیز با مشارکت مردم برای ارتقای سلامت جامعه رقم خواهد خورد.

کد خبر 742570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.