گلریزان بنگاه‌های اقتصادی کرمان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

رئیس کل دادگستری کرمان گفت: سال گذشته حدود ۲۲.۵ میلیارد تومان در جشن‌های گلریزان جمع‌آوری شد که عمده آن سهم شرکت‌های استان بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در جشن گلریزان که با حضور مدیران شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان برگزار شد، اظهار کرد: ستاد دیه کار بسیار ارزشمندی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بر عهده دارد و دولت هم از طریق تسهیلاتی که در اختیار بانک‌ها قرار می‌دهد در این زمینه کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سال‌جاری در همه شهرستان‌های استان جشن گلریزان برگزار می‌شود، افزود: سال گذشته حدود ۲۲.۵ میلیارد تومان در جشن‌های گلریزان جمع‌آوری شد که عمده آن سهم شرکت‌های استان بوده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در سال جاری ۲۳۱ نفر چشم به راه جشن‌های گلریزان هستند و برای آزادی این زندانیان حداقل ۵۰ میلیارد تومان مورد نیاز است، تصریح کرد: سال گذشته حدود ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه جشن گلریزان مرکز استان یکشنبه، نوزدهم فروردین برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۳۱۸ نفر از زندان آزاد شدند که مبلغ بدهی آنان ۶۱۸ میلیارد تومان بوده است و سال جاری تاکنون مبلغ پنج میلیارد تومان به حساب ستاد دیه استان واریز شده است.

کد خبر 742427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.