تشکیل ستاد استقبال از عید فطر در منطقه ۶ شهرداری اهواز

مدیر منطقه شش شهرداری اهواز با اشاره به تشکیل ستاد استقبال از عید فطر در منطقه شش گفت: با هدف گرامیداشت هرچه بهتر عید سعید فطر در سه حوزه خدمات‌ شهری، زیباسازی و فرهنگی، فعالیت‌های لازم با اولویت مناطق کم‌برخوردار در حال انجام است.

سیدرشید شجاعی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: در منطقه شش شهرداری اهواز برای گرامیداشت هرچه بهتر عید سعید فطر، ستاد استقبال از عید فطر تشکیل شده است که در سه محور خدمات شهری که با عنوان خانه تکانی محله به محله انجام می‌شود، زیباسازی و فرهنگی فعالیت می‌شود.

وی افزود: خانه تکانی محله به محله با اولویت محله‌های کم‌برخوردار آغاز شده است و در هشت محور، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، پاک‌سازی مطلوب پسماند، رفت و روب مطلوب معابر، شست‌وشوی جداول و المان‌ها، رنگ‌آمیزی، لایروبی جوی‌های روباز و رفع انسداد شبکه فاضلاب و همسان‌سازی درِ منهول انجام می‌شود.

مدیر منطقه شش شهرداری اهواز اضافه کرد: توجه ویژه به بازارها و مراکز خرید با قرار دادن شیفت‌های مختلف کاری برای بازارهای کیان و فرحانی که مرکز خرید است، انجام و خدمات‌رسانی شبانه‌روزی داده می‌شود.

شجاعی‌نژاد ادامه داد: در بخش زیباسازی تعداد زیادی المان مناسبتی آماده و نصب شده است، علاوه بر آن المان‌های نوری، سازه‌های سانلایت و ریسه‌های نوری زیادی در خیابان‌های مختلف منطقه نصب شده است، همچنین طرح‌های نوری نصب شده همچون آبشارها، درختان نوری و سازه‌های خیمه‌ای نوری در حال اورهال است.

وی گفت: در محور فرهنگی نیز بنرهایی با مضامین عید سعید فطر، پرچم‌های رنگی، کتیبه و برپایی موکب‌های پذیرایی در سطح منطقه فعال شده است.

کد خبر 742419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.