پیشرفت ۴۵ درصدی باغ بانوان نوش در منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث مجموعه فرهنگی بانوان باغ‌ نوش در خانه‌اصفهان در سه طبقه با مساحت ۸۰۰ متر مربع، ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا اواخر تابستان سال جاری در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت احداث مجموعه‌های فرهنگی برای محله خانه‌اصفهان اظهار کرد: به‌دلیل استقبال شهروندان از مرکز فرهنگی باغ نوش و درخواست‌های مکرر آن‌ها درباره افزایش فعالیت این مرکز در زمینه آموزش کودکان و ایجاد بازارچه محصولات تولیدات خانگی زنان سرپرست خانوار، با توسعه این مرکز موافقت و عملیات احداث آن از شهریور سال گذشته کلید خورد.

وی افزود: این مرکز در دو بخش فعال بود که یک بخش آن سال‌های پیش نوسازی شده و بخش قدیمی آن به مساحت ۱۰۰ متر مربع به‌دلیل فرسودگی تخریب و عملیات نوسازی آن با زیربنای ۸۰۰ متر مربع طراحی و در حال اجرای اسکلت بتنی است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تصریح کرد: تاکنون عملیات احداث دو سقف این مجموعه انجام شده است و با اجرای ستون‌های طبقه آخر عملیات سقف آن نیز نهایی و روند سفت‌کاری آن تکمیل خواهد شد.

باقری با اشاره به هزینه ۱۹۰ میلیارد ریالی خاطرنشان کرد: عملیات احداث مجموعه فرهنگی بانوان باغ نوش ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا اواخر تابستان ۱۴۰۳ در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 742406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.