افزایش ۲۰۰۰۰ تنی تولید گوشت مرغ در لرستان/ پیش بینی تولید ۹۳۰۰۰ تن گوشت مرغ در سال جاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به افزایش ۲۰ هزار تنی تولید گوشت مرغ در استان گفت: پیش بینی می‌شود تولید گوشت مرغ در سالجاری به ۹۳ هزار تن برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سید عماد شاهرخی اظهار کرد: امسال با برنامه ریزی‌های انجام شده و مشارکت مردم، تولید گوشت مرغ در استان به ۲۰ هزار تن افزایش می‌باید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: کار جوجه ریزی فروردین امسال با ۲ میلیون قطعه در استان شروع شده که پیش بینی می‌شود تا پایان فروردین به ۴ میلیون قطعه برسد.

شاهرخی افزود: در لرستان ۷۰۰ واحد مرغداری وجود دارد که سال گذشته با راه اندازی ۱۶ واحد راکد، ظرفیت تولید نسبت به سال قبل از آن با افزایش ۹ هزار تنی به ۷۳ هزار تن رسید.

وی با بیان اینکه نیاز استان به تولید گوشت مرغ ۵۵ هزار تن در سال است، اظهار داشت: پیش بینی می‌شود با جهش تولید و مشارکت مردم و مرغداران تولید گوشت مرغ امسال در لرستان به ۹۳ هزار تن برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: تأمین به موقع نهاده‌های دامی، احیای ظرفیت‌های راکد، ایجاد واحدهای جدید و بهره‌گیری ۱۰۰ درصدی از ظرفیت‌های موجود از برنامه‌های جهاد کشاورزی برای تحقق شعار سال است.

کد خبر 742379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.