رشادت‌های جبهه مقاومت مایه افتخار است 

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به حماسه‌آفرینی‌های جبهه مقاومت در منطقه و ضرورت ادای وظیفه در مقابل این رشادت‌ها گفت: رشادت‌های جبهه مقاومت مایه افتخار ما است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیمان جبلی شامگاه _شنبه هجدهم فروردین_ در آئین پاسداشت سی ویکمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی، یادمان هنرمندان فقید انقلابی سال ۱۴۰۲ و هنرمندان شهید غزه در سالن رضوان مرکز بسیج صدا و سیما اظهار کرد: در این روزها که رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیسم در مسیر و سراشیبی تند زوال و نابودی قرار گرفته، به لطف خداوند شاهد این سرنوشت محتوم رژیم باشیم.

وی افزود: رشادت‌ها، سربلندی و افتخاراتی را که مقاومت سرافراز فلسطین و منطقه از یمن تا عراق، فلسطین، لبنان و همه نقاط و همراهان مقاومت در جهان در عرصه جهاد و مقاومت و رویارویی با رژیم صهیونیستی و آنچه افکار عمومی در منطقه، جهان و کشورهای اسلامی در همراهی با مقاومت و مظلومان فلسطین و بویژه غزه می‌آفرینند، مایه افتخار ما است.

جبلی گفت: این لحظات و روزهای تاریخی و به یاد ماندنی را همه ما در خاطره و قاب‌های تصویر خود به عنوان آخرین روزها و لحظات حیات منحوس رژیم صهیونیستی ثبت خواهیم کرد و خداوند به همه ما این توفیق را بدهد که ثبت‌کنندگان این لحظات و روزها باشیم. به امید آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین و غزه از شر رژیم جانی، آدم‌کش و غاصب صهیونیستی و اینکه خداوند به همه ما توفیق خدمت در راه اسلام، ملت مسلمان و جهان اسلام را عنایت کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 742345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.