اجرای عملیات سنگ فرش، جدولگذاری و آسفالت در منطقه چهار اراک

مدیر منطقه چهار شهرداری اراک گفت:نهضت آسفالت معابر و خیابان های سطح منطقه به صورت لکه گیری و در بعضی محله ها به صورت روکش به منظور ارتقا سطح کیفی معابر و تسهیل در تردد وسایل نقلیه و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، در دست اجراست.

عباس فضلعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: نهضت آسفالت معابر و خیابان‌های سطح منطقه به صورت لکه‌گیری و در بعضی محله‌ها به صورت روکش به منظور ارتقا سطح کیفی معابر و تسهیل در تردد وسایل نقلیه و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، همچنان در دستور کار واحد عمرانی منطقه قرار دارد.

وی افزود: در این راستا اجرای آسفالت ترانشه بلوار محمد عابد (ع)، خیابان‌های میرزای شیرازی، شهید مددی میدان هنر و همچنین خیابان‌های مشهد، ابوذر و فلسطین مقابل بیمارستان قدس اجرایی شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اراک از اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت در بلوار امام علی (ع) مقابل سازمان آرامستان، خیابان‌های سید الشهدا (ع)، جانبازان و استاد شهریار خبر داد.

فضلعلی خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی مدیریت منطقه علاوه بر سهولت تردد خودروها در معابر با اجرای آسفالت، جلب رضایت‌مندی شهروندان در تمامی سطوح عمرانی از جمله اجرای سنگ فرش است.

وی ادامه داد: در راستای افزایش زیبایی منظر شهری و تسهیل در تردد عابرین پیاده، عوامل اجرایی منطقه اقدام به اجرای سنگ فرش در معابر و کوچه‌های سطح منطقه کرده که در این خصوص می‌توان به اجرای سنگ فرش خیابان‌های مولوی، قائم مقام و شهدا اشاره کرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اراک، آغاز عملیات ترمیم جداول خیابان جدیدالاحداث ولی آباد، اجرای جدول‌گذاری در خیابان میرزایی شیرازی و همچنین ترمیم جداول نهری خیابان قائم مقام را از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته در سطح منطقه چهار اراک عنوان کرد.

کد خبر 742304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.