۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
کشف ۲۵ کیلوگرم شیشه در فارس

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با دستگیری ۱۲ نفر از اعضای یک باند قاچاقچی ۲۵ کیلو و ۱۷۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، یوسف ملک‌زاده اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه‌جانبه با سوداگران مرگ، روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی مطلع شدند در استان‌های شرقی کشور اعضای یک باند قاچاقچی پس از جاسازی مواد مخدر در یک دستگاه اتوبوس در حال انتقال آن به شیراز هستند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی قضائی به محور مواصلاتی سیرجان-شیراز اعزام و حین گشت‌زنی، اتوبوس مذکور را شناسایی و با اقدامات فنی آن را توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران پس از انتقال اتوبوس به مقر انتظامی موفق شدند در بازرسی از آن ۲۱ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کنند.

ملک‌زاده تصریح کرد: مأموران سریعاً به مخفیگاه دیگر اعضای باند در یکی از محله‌های شیراز اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن مکان‌ها نیز سه کیلو و ۵۷۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کنند.

مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این مأموریت در مجموع ۲۵ کیلو و ۱۷۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، کشف شد، اضافه کرد: در این خصوص ۱۲ نفر متهم که اعضای یک باند بودند، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کد خبر 742254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.