مردم بروجرد در مراسم تشییع شهیدالقدس وحدت را به منصه ظهور گذاشتند

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ولایتمدار بروجرد با حضور حماسی خود در تشییع پیکر شهید «سیدعباس صالحی روزبهانی» وحدت و انسجام ملی را به منصه‌ ظهور گذاشتند.

فاطمه مقصودی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید صالحی روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان اظهار کرد: شهرستان بروجرد با فداکاری‌های جوانان انقلابی‌اش بار دیگر خوش درخشید و افتخار دیگری را نصیب خود کرد.

وی افزود: این شهید والامقام، شهید قدس و شهید مدافع حرم است که در حمله تروریستی رژیم ظالم صهیونیسم به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم با حضور باشکوه خود در مراسم این شهید وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا را فریاد زدند و وحدت و انسجام ملی را به منصه ظهور گذاشتند.

مقصودی با اشاره به سخنان شهید مطهری که گفتند: شهادت تزریق خون است به پیکر اجتماع و این شهدا هستند که به پیکر اجتماع و در رگ‌های اجتماع خون جدید وارد می‌کنند، تصریح کرد: هیچ‌چیز جز شهادت نمی‌تواند اینچنین حضور پرشور و حماسی را رقم بزند و مردم را به کوچه خیابان‌ها بکشاند.

این نماینده مجلس گفت: بنا به دستور امام «ره» و مقام معظم رهبری، اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی با وجود این مردم پایبند به نظام مقدس اسلامی، ریشه‌کن می‌کنیم.

وی گفت: حمله به کنسولگری هر کشور به منزله اعلام جنگ با آن کشور است، پس این حق ماست که وعده انتقام خونین خود را به رژیم کودک‌کش صهیونیست و آمریکا اعلام کنیم‌.

مقصودی در پایان بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس به دستور امام (ره) برای دفاع از مظلومیت فلسطین، همچنین یادآوری روحیه مبارزه و استقامت در برابر ظالمان و القای این روحیه به نسل آینده است که موجب تضعیف و نابودی اسرائیل و حامی سرسخت آن، آمریکای جنایتکار می‌شود.

کد خبر 742238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.