لزوم تشکیل قرارگاه و ستادهای اجرایی تحقق شعار سال در استان سمنان

استاندار سمنان گفت: لازم است قرارگاه‌های عملیاتی کردن شعار سال در سطح استان تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _شنبه هجدهم فروردین_ در نشست با اعضای بنیادهای عامل استان سمنان اظهار کرد: طی دو سال گذشته اقدامات خوب و مؤثری در راستای تحقق شعار سال در سطح استان در حوزه‌های اقتصادی و دانش‌بنیان انجام شده است.

وی افزود: با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده، لازم است ستادهای تحقق شعار سال ایجاد و قرارگاه‌های مورد نظر نیز با محوریت مردم تشکیل و پس از آن عملیاتی شود.

استاندار سمنان با تاکید بر لزوم تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی کردن شعار سال در سطح استان خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها نیز ستادهای اجرایی تحقق شعار سال با محوریت فرمانداران، بخشداران و دهیاران تشکیل شود.

هاشمی تصریح کرد: واحدهای راکد کشاورزی و گردشگری نیز باید همچون واحدهای راکد صنعتی مشخص و اقدامات لازم جهت احیای آن‌ها انجام شود.

در این نشست، نمایندگان صندوق کارآفرینی امید، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد برکت، بنیاد علوی، بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بنیاد کرامت و کانون‌های خدمت رضوی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد تعاون اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی، جهاد کشاورزی، بانک‌های استان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حضور داشتند.‌

کد خبر 742230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.