ضرورت آگاه‌سازی خانواده‌ها در ارتباط با اهمیت طرح سنجش در خوزستان

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر ضرورت تسریع در روند سنجش سلامت نوآموزان گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در موفقیت برنامه‌های عملکردی مشارکت همه‌جانبه والدین در برنامه‌های آموزش و پرورش است و آگاه‌سازی والدین باید در خصوص طرح سنجش در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، عبدالله حبیبی امروز _شنبه هجدهم فروردین_ در جلسه ستاد استانی بررسی نوبت‌گیری سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان خوزستانی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراحل زندگی تحصیلی دانش‌آموزان، سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی است و بر این اساس آموزش و پرورش با تمام توان و ضمن بسیج همه امکانات، تلاش خود را در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح به کار خواهد بست.

وی افزود: روند سنجش سلامت باید تسریع شود و مناطق با جدیت در راستای تکمیل فرایند سنجش سلامت گام بردارند تا قبل از آغاز سال تحصیلی پیش‌رو این فرایند به پایان برسد و دانش‌آموزان بتوانند تحصیل خود را در مدارس مناطق آغاز کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه اولیای دانش‌آموزان به عنوان شرکای راهبردی نقش مهمی در موفقیت‌های برنامه‌ها دارند، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در موفقیت برنامه‌های عملکردی مشارکت همه‌جانبه والدین در برنامه‌های آموزش و پرورش است.

حبیبی اضافه کرد: طرح سنجش نیز از این قاعده مستثنی نیست و بر این اساس آموزش و پرورش آگاه‌سازی والدین را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 742224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.