آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار

رئیس بسیج جامعه پزشکی یزد گفت: امیدواریم تا پایان این هفته تعدادی از مجروحان از بیمارستان مرخص شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سعید ذاکری امروز _شنبه هجدهم فروردین_ در گفت‌وگویی در تشریح وضعیت مجروحان یزدی حادثه تروریستی راسک با بیان اینکه ۱۲ مجروح یزدی حادثه تروریستی راسک بعدازظهر روز گذشته به یزد منتقل شدند، اظهار کرد: اقدامات لازم پزشکی برای آن‌ها انجام گرفته است و وضعیت مجروحان پایدار و رو به بهبود است.

وی افزود: تعدادی از این مجروحان نیاز به عمل جراحی داشتند که شب گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی یزد خاطرنشان کرد: دو نفر از مجروحان نیز با توجه به وضعیتی که داشتند امروز و فردا مورد عمل جراحی قرار می‌گیرند که یکی از این افراد هم‌اکنون در اتاق عمل تحت جراحی قرار دارد.

ذاکری اضافه کرد: امیدواریم تا پایان این هفته تعدادی از این مجروحان از بیمارستان مرخص شوند.

تعدادی از مجروحان حادثه تروریستی چابهار به مرکز ترومای استان منتقل شدند

سیدکاظم رضوی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز اظهار کرد: عصر دیروز مجروحان یزدی حادثه تروریستی چابهار به مرکز ترومای استان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: حال بیشتر این مجروحان پایدار است و دو نفر هم نیاز به مداخلات پیشرفته درمانی داشتند که بلافاصله در بخش آی سی یو بستری شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تاکید کرد: مصدومانی که نیاز به جراحی داشتند، صبح امروز در لیست عمل جراحی قرار گرفتند و حال عمومی همه آن‌ها، پایدار و مساعد است.

وی گفت: اقدامات درمانی لازم برای حادثه‌دیدگان انجام شده و تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای خدمت رسانی به مدافعان امنیت در یزد مهیا است.

معاون درمان دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و کادر درمان استان از ابتدای ورود این مجروحان به استان، تمام همت خود را برای خدمت‌رسانی درخور و شایسته به آن‌ها به کار گرفتند تا خانواده‌ها نگران وضعیت آن‌ها نباشند.

کد خبر 742220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.