انعقاد ۱۱۳۸ قرارداد در شهرداری قم / حرکت به سمت الکترونیکی‌سازی فرایندها

معاون مالی اقتصادی شهرداری قم گفت: در سال ۱۴۰۲ در مجموعه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قم، ۱۱۳۸ قرارداد با عناوین مختلف منعقد شده است.

مهرداد توکلی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: معاونت مالی و اقتصادی یکی از پنج معاونت تحت نظر شهردار است که وظیفه اصلی آن پشتیبانی از فعالیت سایر معاونت‌ها در طول سال و امور مختل است.

وی افزود: معاونت مالی اقتصادی شهرداری قم پنج اداره کل دارد که هرکدام وظایفی را انجام می‌دهند. اداره کل امور قراردادها که تضمین‌کننده و تهیه‌کننده زیرساخت‌های آن پشتیبانی‌ها است.

معاون مالی اقتصادی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۱۱۳۸ قرارداد از طرف این معاونت و از طرف اداره کل امور قراردادها تدوین شده که این قراردادها برای شروع کار است و شامل مناقصه، مزایده و انتخاب مشاوران است که در مجموع به ۱۱۳۸ مورد رسیده است.

توکلی‌مقدم ادامه داد: از این تعداد ۱۲۰ مورد مناقصه، ۴۴ مورد مزایده، ۱۱ مورد حراج، ۶۴ مورد ماده ۱۴، ۱۱۱ مورد قرارداد ماده ۳۱ و ۸۲ مورد قرارداد انتخاب مشاور داشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه در مقابل بودجه‌ای که پیش‌بینی می‌شود نیاز به انعقاد قراردادها در مجموعه وجود دارد، اضافه کرد: بخشی از قراردادهایی که در سال ۱۴۰۲ بسته شد، مربوط به بودجه سال ۱۴۰۱ بود.

معاون مالی اقتصادی شهرداری قم تاکید کرد: در ارتباط با بودجه ۱۴۰۲ در این سال ۸۴۶ فقره قرارداد به ارزش نزدیک به سه هزار میلیارد تومان منعقد شده است.

توکلی‌مقدم با اشاره به اینکه هوشمندسازی فرایندهای مالی و قراردادی از اهداف شهرداری قم است، گفت: بسیاری مواقع به این دلیل که فرایندهای دستگاه‌های همکار هوشمندسازی نشده است، نمی‌توانیم این اقدام را به صورت کامل انجام دهیم، اما این یکی از اهداف معانت مالی و اقتصادی شهرداری قم حرکت به سمت و سوی الکترونیکی‌سازی قراردادها است.

کد خبر 742107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.