تلاش‌های شهرداری برای رفع مشکلات اراضی روبه‌روی دانشگاه شهرکرد ادامه دارد

شهردار شهرکرد گفت: در حال حاضر بیش از سه دهه است که مشکل مالکیت در اراضی روبه‌روی دانشگاه شهرکرد وجود دارد، تعداد اختلافات مالکان بسیار بالا بوده که با تلاش‌های شهرداری این اختلافات به کمترین حد خود رسیده است.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مشکلی که در رابطه با اراضی روبه‌روی دانشگاه شهرکرد وجود دارد، موضوع مالکیت است و از جانب شهرداری در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارند.

وی با بیان اینکه باید اراضی از وضعیت مشاعی خارج شوند و به بهره‌برداری برسند، افزود: در حال حاضر بیش از سه دهه است که مشکل مالکیت در این اراضی وجود دارد، تعداد اختلافات بسیار بالا بوده که با تلاش‌های شهرداری این اختلافات به کمترین حد خود رسیده است.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: بیش از سه دهه است که مالکان اراضی روبه‌روی دانشگاه اختلاف دارند و با توجه به اینکه این اراضی در سرانه شهری قرار دارند، اما قابل بهره‌برداری برای عموم مردم نیست و در صورت حل نشدن اختلافات این پهنه از سرانه شهری خارج خواهد شد و امتیازات آن به پهنه دیگری اختصاص پیدا خواهد کرد.

واحدیان با تأیید اینکه رفع این معضل موجب رفع خیلی از مشکلات غرب شهرکرد خواهد شد، افزود: با احیای پهنه روبه‌روی دانشگاه توسعه غرب شهرکرد به نحو مطلوبی شکل می‌گیرد و شهرداری همه تلاش خود را برای احیای این پهنه انجام داده است.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ پلاک مسکونی و تجاری در این قسمت وجود دارد، تاکید کرد: در این زمینه اختلاف نظرها بهتر مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند، همچنین پیشرفت خوبی حاصل شده است و با کمک خود مالکان این موضوع حل خواهد شد.

کد خبر 742059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.