ارائه خدمات امدادی هلال احمر یزد به بیش از ۲۲۰ نفر در راهپیمایی روز قدس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: ۲۲۸ نفر از راهپیمایان در روز جهانی قدس از ایستگاه‌های سلامت و اکیپ های سیار هلال احمر استان خدمات امدادی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محمد عشقی اظهار کرد: همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین، کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان سراسر استان همگام با اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی بزرگ شرکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۶۲ امدادگر و نجاتگر در قالب ۱۴ تیم امدادی با بکارگیری ۱۰ خودروی امدادی، خودروی کمکدار و موتورلانس در مسیر راهپیمایان حضور یافتند و نسبت به پوشش امدادی مراسم اقدام کردند.

عشقی با بیان اینکه تمامی پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در سطح استان نیز آماده باش بودند، بیان کرد: ۲۲۳ نفر از مردم برای کنترل فشار خون به ایستگاه‌های سلامت و اکیپ‌های سیار مراجعه کردند.

ارائه خدمات امدادی هلال احمر یزد به بیش از ۲۲۰ نفر در راهپیمایی روز قدس

این مقام مسئول عنوان کرد: ۴ مصدوم که به صورت سرپایی توسط نیروهای امدادی درمان و ۱ نفر مصدوم توسط آمبولانس هلال احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: خانه‌های هلال واقع در روستاها نیز در کنار راهپیمایان حضور داشته و به ارائه خدمات پرداختند.

عشقی گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، جمعیت هلال احمر در تداوم پویش "بشردوستی" و جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم مظلوم غزه اقدام به برپایی ایستگاه‌های ویژه در مسیرهای راهپیمایی و مصلی‌های نماز جمعه با استقرار صندوق و دستگاه‌های کارت خوان کرده است‌.

وی افزود: پویش بشردوستی در مسیرهای راهپیمایی و مصلی‌های نمازجمعه تمامی‌شهرهای استان با مشارکت داوطلبان فعال اجرا شد.

ارائه خدمات امدادی هلال احمر یزد به بیش از ۲۲۰ نفر در راهپیمایی روز قدس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطر نشان کرد: این پویش همچنان ادامه دارد و هموطنان نوع دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم غزه را از طریق کد دستوری # ۵*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و شماره حساب ۹۹۹۹۹ و به شماره شبای ۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ IR و همچنین درگاه پرداخت به آدرس https://rcs.ir/portal/donation به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک ملی، واریز کنند.

کد خبر 742025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.