مراسم استقبال و شبی با شهید راه قدس امشب در بروجرد

مراسم استقبال از شهید سیدعلی(عباس) صالحی روزبهانی امشب ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در میدان امام خمینی«ره» و شبی با شهید ساعت ۲۲ در حسینیه سپاه ناحیه بروجرد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، مراسم استقبال از پیکر پاک شهید القدس شهید سید علی (عباس) صالحی روزبهانی امشب ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در میدان امام خمینی «ره» بروجرد و مراسم وداع و شبی با شهید ساعت ۲۲ در حسینیه‌ی ثارالله سپاه ناحیه بروجرد برگزار می‌شود.

پیکر مطهر شهید راه قدس سید علی (عباس) صالحی روزبهانی فردا شنبه ۱۸ فروردین ساعت ۱۰ صبح از میدان قیام به سمت بهشت شهدای بروجرد تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

همچنین مراسم بزرگداشت این شهید والا مقام فردا شنبه ۱۸ فروردین ساعت ۱۷ در مسجد حضرت ولیعصر «عج» نخی بروجرد برگزار می‌گردد.

از عموم مردم به ویژه مردم شهید پرور بروجرد دعوت می‌شود برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و محکومیت جنایت رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه شرکت کنند.

به گزارش ایمنا، بعدازظهر دوشنبه ۱۳ فروردین ماه رژیم صهیونیستی، کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه را مورد حمله قرار داد که طی آن ۷ نفر از مستشاران نظامی ایران از جمله سردار زاهدی و سردار حاج رحیمی از فرماندهان عالی رتبه سپاه به شهادت رسیدند.

کد خبر 742024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.