خواب صهیونیست‌ها آشفته‌تر از قبل خواهد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:خواب صهیونیست‌ها بعد از این راهپیمایی آشفته‌تر از قبل خواهد شد؛ ما به آرمان بزرگ خود فکر می‌کنیم و آن نماز خواندن تمام مسلمین در مسجد الاقصی عزیز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با کودک‌کشی خود روی تمام سفاکان تاریخ را سفید کرده است.

وی افزود: امسال با توجه به اتفاقات اخیر غزه و جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی در طول بیش از ۶ ماه انجام داده و کودک کشی بی‌نظیری که انجام داده، این رژیم روی سفاکان تاریخ را سفید کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه افکار عمومی در جهان ملتهب و هر کدام به نوعی نگران این بحث هستند، تصریح کرد: امروز با اتفاقی که افتاده و شهدای عزیزی که تشییع شدند، همگی باعث شده که یک ابراز انزجار ملی، یک وحدت و انسجام ملی شکل گیرد.

اسماعیلی گفت: شاهد هستید که مردم با همه سلایق سیاسی، گروهی و همه تفاوت‌های متعارفی که در یک کشور آزاد، پیشرفته و مستقل مانند ایران وجود دارد، پای آرمان بزرگ حمایت از مظلوم و فلسطین به میدان آمده‌اند.

وزیر فرهنگ با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: این حضور پرشور در آغاز سال جدید حرکتی نوید بخش برای انسجام بیشتر در داخل کشور به‌شمار می‌رود، موجب امید آفرینی می‌شود و اشتیاق عمومی را برای مشارکت تأثیرگذار در پیشبرد اهداف میدانی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

اسماعیلی با بیان اینکه برای نخستین بار است که این گونه رژیم صهیونیستی را در فضای رسانه‌ای شکست‌خورده می‌بینیم، تاکید کرد: فضای رسانه‌ای در دنیا براثر روشنگری خبرنگاران و رسانه‌های مستقل، مقاومت و رسانه‌های عزیز کشورمان کاملاً به نفع جریان مقاومت و غزه تمایل پیدا کرده و خود را در اجتماعات چند صد هزار نفری در فضاهای فرهنگی و هنری و ورزشی نشان می‌دهد و این جای تقدیر از همکاران رسانه‌ای در داخل کشور هم دارد که در این مدت با هم و در کنار هم برای موضوع غزه در میدان بودند.

وی گفت: خواب صهیونیست‌ها بعد از این راهپیمایی آشفته‌تر از قبل خواهد شد؛ ما به آرمان بزرگ خود فکر می‌کنیم و آن نماز خواندن تمام مسلمین در مسجد الاقصی عزیز است.

کد خبر 742017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.