هتل «جهان‌نما» نمونه موفق سرمایه‌گذاری و مشارکت است

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: هتل ارگ جهان‌نما یک نمونه موفق سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در تکمیل و بهره‌برداری از ظرفیت‌های گردشگری شهر تاریخی اصفهان است و در تکمیل آن از جدیدترین دستاوردهای روز دنیا استفاده می‌شود.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات ساختمانی و اجرایی پروژه مشارکتی هتل ارگ جهان‌نما که در میدان امام حسین (ع) واقع شده است از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شده و از آن تاریخ تاکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: هتل ارگ جهان‌نما یک نمونه موفق سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در تکمیل و بهره‌برداری از ظرفیت‌های گردشگری شهر تاریخی اصفهان است که در تکمیل آن از جدیدترین دستاوردهای روز دنیا استفاده می‌شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه به بهترین شکل ممکن در حال ساخت است و بخش‌های مختلفی در آن پیش‌بینی شده که با توجه به موقعیت ویژه آن در مرکز شهر اصفهان جلوه خاصی به آن می‌یخشد.

حیدری با اشاره به ویژگی‌های این هتل پنج ستاره اضافه کرد: با توجه به ضرورت انجام تشریفات ملی و بین‌المللی در سطح VIP و CIP برای مهمانان ویژه، ۱۹۰ اتاق با استاندارد هتل‌های پنج ستاره در آن لحاظ شده است، همچنین این هتل دارای پارکینگ اختصاصی و فضای تخصصی و تشریفاتی ویژه برای لابی است و در راستای هوشمندسازی هتل نیز تمام اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

وی تاکید کرد: زیربنای این هتل ۳۲ هزار متر مربع است و مدت قرارداد احداث آن ۶۰ ماه است، اما با توجه به تلاش مستمر سرمایه‌گذار پروژه، امیدواریم این هتل تا دو سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

حیدری گفت: میزان سرمایه‌گذاری شهرداری این کلان‌شهر در هتل جهان‌نما چهار هزار میلیارد تومان است که از این عدد سه هزار میلیارد تومان سهم سرمایه‌گذار و هزار میلیارد تومان نیز سهم شهرداری است که این قرارداد به نسبت ۷۵ درصد سرمایه‌گذار و ۲۵ درصد شهرداری بسته و تکمیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه هتل‌سازی اتفاقات بسیار خوبی در شهر اصفهان در حال وقوع است که یکی از آن‌ها بهره‌برداری از هتل چهارباغ است که با سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی اصفهان به انجام رسیده، همچنین هتل در حال تأسیس خیابان باغ‌گلدسته نیز نمونه‌ای از فعالیت مؤثر در زمینه هتل‌سازی است، با تکمیل این پروژه‌ها ظرفیت گردشگری شهر تاریخی و زیبای اصفهان بیش و از پیش نمایان خواهد شد.

کد خبر 742009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.