رژیم غاصب صهیونیستی به فروپاشی نزدیک است

امام جمعه رشت گفت: جبهه مقاومت باعث شده است تا رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز بیشتر به فروپاشی نزدیک شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: در طول ۴۵ سال گذشته با چنین روز قدسی مواجه نبودیم، زیرا در روز قدس امسال شاهد افول آمریکا هستیم؛ آمریکای جنایتکار با یک تهدید خود بسیاری از کشورها را وادار به تسلیم می‌کرد، اما اکنون از مسلمانان و ملت‌های آزاده به ویژه ایران سیلی بسیار محکمی خورده است.

وی افول دشمن صهیونیستی را دومین ویژگی روز قدس امسال دانست و افزود: جبهه مقاومت باعث شده تا رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز بیشتر به فروپاشی نزدیک شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه طوفان‌الاقصی میان سران این رژیم، شکاف سیاسی ایجاد کرده است و این شکاف باعث نابودی این رژیم خواهد شد، خاطرنشان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی در صدد عادی سازی روابط خود با برخی از کشورهای مرتجع منطقه بود اما اکنون باید این آرزو را به گور ببرد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به در پیش بودن سالروز قطع رابطه با آمریکا تصریح کرد: در فروردین سال ۱۳۵۹ ما با آمریکای جنایتکار قطع رابطه کردیم و قطع رابطه تا به امروز ادامه داشته و عزتی بزرگ برای ملت ایران است.

وی اظهار کرد: ما با هیچ ملتی در دنیا خصومت و جنگی نداریم بلکه دشمنی ما با سردمداران استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه رشت گفت: امام خمینی (ره) درباره روز جهانی قدس فرمودند که آمریکا دشمن همه ادیان حتی مسیحیت است و فقط به منافع خودش فکر می‌کند و اصلاً اعتنایی به ادیان ندارد.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا و اسرائیل با اساس اسلام و پیامبر (ص)، افزود: آمریکا و پدیده فاسدش، یعنی اسرائیل چشم طمع به منابع زیرزمینی و روزمینی منطقه دارد و برای رسیدن به خواسته‌اش از هیچ توطئه‌ای دریغ نمی‌کند.

امام جمعه رشت با اشاره به شکست اردوغان در انتخابات شهرداری‌های ترکیه تصریح کرد: شکست رجب طیب اردوغان درسی برای همه حکام منطقه است که به صورت منافقانه با اسلام و مردم فلسطین برخورد می‌کنند؛ این سرنوشت همه دولت اسلامی است که بخواهند به مردم مظلوم فلسطین خیانت کنند.

کد خبر 741989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.