درگیری مستقیم با رژیم صهیونیستی، حکم نجات این رژیم منحوس را دارد

امام جمعه شهرستان نایین گفت: ایران با یک اقدام حساب شده به گونه‌ای که خودش را مستقیماً با این رژیم درگیر نکند، پاسخ خواهد داد اما هرگونه درگیری مستقیم با این رژیم منحوس، حکم نجات رژیم صهیونیستی را دارد و مسئولان کشور این موضوع را مدنظر دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد مطهرخو ظهر امروز _ جمعه هفدهم فروردین_ ضمن تشکر از حضور انقلابی مردم و محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در حمله تروریستی به کنسولگری ایران و همچنین جنایات شرق کشور، اظهار کرد: ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای و همچنین سالروز قطع رابطه آمریکا و ایران در سال ۵۹ است و امام (ره) در این باره فرمود که اگر کارتر در عمر خود یک کار کرده باشد که بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم است همین قطع رابطه است.

وی اضافه کرد: ۱۰ روز پس از حمله تروریستی به تالاری در مسکو، این بار جهان با شوک حمله مستقیم رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری در دمشق مواجه شد.

امام جمعه شهرستان نائین ضمن بررسی این مسئله در نگاه عمیق‌تر گفت: اگر سطحی نگاه کنیم و مسئول حمله به تالار مسکو را داعش بدانیم، به بی‌راهه رفتیم و به نظر می‌رسد این دو حادثه در یک راستا و ذیل یک طرح جامع از طرف دولت آمریکا طرح‌ریزی و توسط گروه تروریستی داعش و رژیم صهیونیستی اجرا شده است.

مطهرخو ادامه داد: ایالات متحده آمریکا در حال حاضر با دو پرونده مهم جنگ اوکراین و جنگ غزه در سطح بین‌الملل دست و پنجه نرم می‌کند که ادامه این روند با شکست کامل سیاست‌های کاخ سفید خواهد انجامید.

وی اضافه کرد: آمریکا به منظور تغییر روند در جبهه اوکراین و ایجاد یک تنفس برای رژیم صهیونیستی و خلاصی این ملعونان در باتلاقی که در آن گیر افتادند، دنبال یک حادثه بزرگ در سطح بین‌المللی است.

امام جمعه شهرستان نائین در ادامه گفت: دشمنان در جنگ اوکراین و غزه به هیچ دستاوردی نرسیدند و افکار عمومی دنیا علیه آنها است و از این رو عملیات تروریستی در مسکو را آمریکا با کمک سرویس‌های امنیتی انگلیس و اوکراین و اجرای عوامل تروریستی داعش انجام داد.

مطهرخو خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف دشمنی روسیه با جهان اسلام، ایجاد جنگ‌های قومی و مذهبی در روسیه و سوق دادن فکر و عمل روسیه به سمت یک اقدام عجولانه و احساسی و اگر آنها وارد این اقدام شدند، با کمک گروه ناتو یک جنگ بزرگ علیه مسکو راه بیندازند.

وی با بیان اینکه با هوشیاری روسیه، اهداف آمریکا در این قصه شکست خورد، گفت: اقدام دوم آمریکا برای رهایی از این قضیه، حمله به کنسولگری ایران در دمشق توسط اسرائیل بود که این اقدام نیز با همین اهداف و برای وادار کردن ایران به اقدام عجولانه و احساسی و ایجاد یک جنگ بزرگ علیه ایران بود.

امام جمعه شهرستان نائین افزود: مدت‌ها است توسط این رژیم منحوس، مستشاران ما در سوریه ترور می‌شوند اما تا کنون به این شدت نبوده و این بار می‌خواستند یک شوک بزرگ روانی به ایران وارد کنند و هم در سوریه و هم در شرق کشور دست به عملیات تروریستی زدند. مطهرخو ادامه داد: ایران قطعاً با یک اقدام حساب شده به گونه‌ای که خودش را مستقیماً با این رژیم درگیر نکند، پاسخ خواهد داد اما هرگونه درگیری مستقیم با این رژیم منحوس، حکم نجات رژیم صهیونیستی را دارد که مسئولان کشور این را دقت می‌کنند.

وی با اشاره به ناتوانی و نبود هیچ دستاوردی برای اسرائیل در جنگ غزه، تاکید کرد: دشمن می‌خواهد ایران میوه قدرت خودش را کال و نارس بچیند؛ سوریه یک شاه‌راه است و سوریه شاه‌راه اصلی ترانزیت نیرو و تجهیزات و امکانات به جبهه مقاومت در فلسطین و لبنان است و امنیت این شاه‌راه باید باید حفظ شود.

امام جمعه شهرستان نائین گفت: اگر ایران و ایرانی به شهادت می‌رسد، ضربه به جبهه مقاومت وارد می‌کند و پاسخ آن نیز توسط جبهه مقاومت است فلذا دقت کنید که برخی خواسته و ناخواسته با لباس دلسوزانه درصدد القای این هستند که ایران باید پاسخ دهد و بازدارندگی ایران دچار ضعف شده است.

مطارخو تصریح کرد: اینگونه نیست و جبهه مقاومت در یمن عراق و لبنان نقش این بازدارندگی به خوبی برای منطقه ایفا می‌کنند اما طبیعی است که صبر ایران نیز حدی دارد و طبیعتاً به این اقدام کور و بزدلانه رژیم صهیونیستی در جای خودش پاسخ قاطع و کوبنده و پشیمان کننده خواهد داد.

کد خبر 741988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.