وضعیت امروز غزه بهترین نمایشگاه اسلام و نیروی مقاومت است

استاندار کرمانشاه گفت: فلسطین و غزه امروز بهترین نمایشگاه پشت‌ پرده تمدن غرب و همچنین بهترین نمایشگاه اسلام و نیروی مقاومت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز جمعه _ هفدهم فروردین _ به عنوان سخنران مراسم روز جهانی قدس در کرمانشاه در مسجد جامع این شهر با تشکر از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، سخنان خود را در پاسخ به یک سوال مهم این روزها در تقابل جبهه حق با باطل که چرا می‌گوئیم «جبهه اسلام در حال پیروزی قطعی است و چرا اسرائیل شکست مفتضحانه‌ای را طی ۶ ماه گذشته دریافت کرده و همچنین حکمت فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند؛ این شکست اسرائیل جبران‌ناپذیر است، چیست؟» آغاز کرد.

وی گفت: جهان اسلام در حال به‌دست آوردن یک پیروزی بی‌بدیل و جهان استکبار و مستکبرین عالم در حال دریافت یک شکست تمدنی و تاریخی است.

استاندار کرمانشاه در توصیف فلسفه و استدلال روشن در دفاع از جبهه حق و در پاسخ به سوال مطرح شده، گفت: فلسطین روزی مسئله اول جهان بود، اما امروز مسئله اول بشریت، انسانیت، آزادگی و حریت است.

وی ادامه داد: وضعیت فلسطین و غزه امروز بهترین نمایشگاه پشت پرده تمدن غرب هستند و همچنین بهترین نمایشگاه اسلام و نیروی مقاومت هستند.

صحرایی خاطرنشان کرد: امروز در غزه فرهنگ ایثار، جهاد، مقاومت و شهادت خودنمایی می‌کند که این صدور انقلاب اسلامی مردم ایران است.

وی گفت: سیلی بزرگ جهان اسلام به رهبری فکری و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به صهیونیست و پشتیبانش، موشک نیست بلکه گرفتاری اسرائیل در یک دوگانگی مرگبار است که یک: با تداوم جنگ و ادامه فریاد مظلومیت مسلمانان رسوایی تفکر وحشی حاکم بر غرب را به دنبال دارد و دو: پایان جنگ بدون رسیدن به هدف و پذیرش فضاحت؛ که با پذیرش هر کدام از آن‌ها شکست مفتضحانه می‌خورد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: ما بر مبنای آیات قرآن و سیره معصومین معتقد هستیم پیروزی یقیناً از آن جبهه اسلام است و شکست نزدیک در انتظار جبهه کفر و عناد است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ظهور قدرت‌ها در طول تاریخ و افول آن‌ها اشاره و بیان کرد: به‌ویژه در ۱۵۰ سال اخیر در شرایطی که دولت‌های غربی در اروپا و آمریکا در حال رشد صنعتی، اقتصادی، نظامی و رقابت در گسترش مستعمرات خود بودند، متأسفانه جهان اسلام به دلیل روی کار آمدن پادشاهان بی‌کفایت و نادان در نقاط مختلف جهان، غفلت و انفعال مردم در جهان اسلام و پدیده مرموز و اثرگذار در حال تجربه یک تنزل تاریخی و افول بوده است.

کد خبر 741978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.