برای مبارزه با رژیم صهیونیستی باید با تمام قوا وارد شد

امام جمعه دهاقان گفت: برای مبارزه با رژیم صهیونیستی باید با تمام قوا وارد بشویم و اجازه ندهیم این رژیم منفور بیش از این به جنایات خود ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز_ جمعه هفدهم فروردین _ در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی بر اساس کتاب آسمانی و جهاد در راه خدا است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جبهه مقاومت گفت: همه شهدا برای ما عزیز هستند، به ویژه افرادی که در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند درجات بالایی دارند.

امام جمعه دهاقان با اشاره به شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و شهدای اخیر کنسولگری ایران تصریح کرد: این شهدا به خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نزدیک شدند.

رضوانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با تمام ظرفیت‌های خود جنایات بسیار دردناک را رقم زده است، گفت: ما هم باید با تمام ظرفیت‌های خوب ورود پیدا کنیم، قلب و کاخ استکبار جهانی را هدف بگیریم.

وی ادامه داد: روز قدس یک روز ساده و معمولی نیست، این روز را باید لشکر قدس بدانیم، دفاع از آرمان قدس به معنی قرار گرفتن در جبهه مبارزه با استکبار جهانی است.

امام جمعه دهاقان تأکید کرد: باید با تمام قوا وارد بشویم و اجازه ندهیم این رژیم منفور بیش از این به جنایات خود ادامه دهد.

رضوانی در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از کم بودن سهمیه کودهای شیمیایی اظهار کرد: مسئولان مربوطه باید پیگیری‌های لازم در جهت اصلاح این سهمیه انجام دهند تا کشاورزان بدون مشکل تولیدات خود را داشته باشند.

وی با اشاره به درگیری مزارع گندم و جو شهرستان به آفات گفت: ضرورت دارد اقدامات لازم در جهت مبارزه جدی با این آفات انجام شود و در این راستا باید از تمامی ظرفیت‌هایی که وجود دارد استفاده شود و مسئولان هم پای کار باشند.

کد خبر 741970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.