جنایات رژیم صهیونیستی باید در دادگاه بین‌المللی محکوم شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جنایات اسرائیل باید در دادگاه بین‌المللی محکوم شود و این رژیم هیچ گاه به اندازه امروز در دنیا منفور نبوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز_ جمعه هفدهم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: پس از گذشت ۴۵ سال از فرمان حضرت امام (ره) و نامگذاری روز قدس، تمام مردم جهان به خیابان آمده و از فلسطینی‌ها حمایت می‌کنند و اسرائیل را جنایتکار می‌دانند.

وی با بیان اینکه بدون تردید رزمندگان مقاومت انتقام خون شهدا را می‌گیرند، افزود: نابودی اسرائیل نزدیک است و این رژیم جنایتکار به زودی به درک واصل خواهد شد، این وعده خداوند و قرآن است که جنایتکاران شکست خواهند خورد و مظلومان پیروز خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جنایات اسرائیل باید در دادگاه بین‌المللی محکوم شود و این رژیم هیچ گاه به اندازه امروز در دنیا منفور نبوده است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: صهیونیست‌ها بیش از ۹۴ درصد سرزمین‌های مردم فلسطین را اشغال کرده‌اند و میلیون‌ها فلسطینی را آواره و شهید کرده‌اند، وظیفه تمام آزادی خواهان جهان است تا از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها خیال می‌کنند با جنایت می‌توانند موفق شوند اما نمی‌دانند سرانجام در اوج نکبت و حقارت شکست خواهند خورد، تاکید کرد: مقوله امنیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از تمام ارگان‌ها می‌خواهیم امنیت را به جد و با هوشیاری دنبال کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: باید از وقوع جنایت‌هایی مانند حملات تروریستی در چابهار و راسک پیشگیری شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اضافه کرد: سرلشکر زاهدی از یاران باوفای شهید سلیمانی بود که ۵۰ سال در راه اسلام و انقلاب فداکاری کرد.

وی با بیان اینکه باید هوشیاری در مرزها بیش از پیش افزایش یابد تا شاهد حوادث تلخ در کشور نباشیم، خاطرنشان کرد: با هوشیاری نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در حوادث اخیر دشمنان به اهداف شوم خود نرسیدند، البته تعدادی از نیروهای مظلوم و فداکار کشور به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: کوچک‌ترین سهل‌انگاری می‌تواند امنیت کشور را به خطر اندازد، باید تلاش ویژه‌ای در کشور صورت گیرد تا عناصر مزدور و جاسوس شناسایی شوند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با قدردانی از تلاش‌های فراجا، سپاه، بسیج، ارتش، اطلاعات و همه دستگاه‌های مسئول در برقراری امنیت کشور گفت: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار چند روز گذشته نکات با اهمیتی درباره شعار سال را بیان فرمودند که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

وی افزود: ایران اسلامی پتانسیل‌ها ظرفیت‌های متعددی دارد که باید به آنها توجه و تلاش شود تا گره‌ها و مشکلات کشور با همت نیروهای نخبه و توانمندی داخلی رفع و گره‌گشایی شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: امکان باز شدن گره‌های اقتصاد وجود دارد و باید با همت، فداکاری و از خود گذشتگی مشکلات را حل کرد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه وجود سه هزار واحد صنعتی استان مرکزی ظرفیت بالایی برای تحقق شعار سال است، گفت: همگان برای رفع مشکلات کشور باید همت کنند و کمک دهند و سرمایه‌گذاران هم باید دارایی‌های خود را به تولید و اشتغال اختصاص دهند و دولت هم باید کمک کند، بسترهای لازم را فراهم، موانع را رفع و مشکل زدایی کند.

کد خبر 741968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.