حمله رژیم صهیونیستی  به کنسولگری ایران بی پاسخ نمی‌ماند

امام جمعه گلپایگان گفت: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری و سفارتخانه ایران در سوریه نشان داد که این رژیم به قوانین بین‌المللی پایبند نیست و بابت این جنایت انتقام سختی خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امروز- جمعه هفدهم فروردین‌ماه - در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: از جلوه‌های سیاسی تقوا دشمنی با ظالمان و ستمگران و دفاع از ستم دیدگان است.

وی با بیان اینکه ملت ایران از رژیم صهیونیستی تنفر و انزجار درونی دارد زیرا در دفاع از مظلومان نمی‌توانیم بی تفاوت باشیم، ادامه داد: قتل عام مردم مظلوم غزه نه تنها با ارزش‌های دینی بلکه با قوانین سازمان بین الملل همخوانی ندارد.

امام جمعه گلپایگان با تاکید بر حمایت سیاسی و نظامی و اقتصادی از مظلومان عالم، گفت: وحدت و یگانگی و همدلی ملت ایران با مردم مظلوم فلسطین ادامه دارد.

کرامتی ادامه داد: رژیم صهیونیستی علی رغم تمام جنایات و وحشی‌گری‌ها و ویرانگی‌های که بر ملت غزه انجام می‌دهد، اما به تحلیل سیاستمداران جهان در بدترین شرایط و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه روحیه سلحشوری مردم غزه و جبهه مقاومت موجب هراس اسرائیل شده است زیرا تصمیم داشت با رعب و وحشت مردم غزه را به عقب نشینی و تسلیم وادار کند، گفت: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری و سفارتخانه ایران در سوریه نشان داد که این رژیم به خط قرمزها و قوانین بین‌المللی پایبند نیست، ایران ستون فقرات جبهه مقاومت است و قطعاً انتقام سختی خواهیم گرفت.

کد خبر 741964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.