رعایت نکردن حجاب موجب سوق دادن جوانان به سمت شیطان می‌شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در خصوص حجاب شاهدیم که عدم رعایت از سوی یک نفر موجب سوق دادن جوانان به سمت از راه بدر کرده و زندگی‌شان را مختل کرده و به سمت شیطان هدایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز _جمعه هفدهم فروردین_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ارومیه اظهار کرد: اشتباهات و گناهان افراد برخی مواقع اثرات اجتماعی دارند و در جامعه اثر می‌گذارد.

وی افزود: در خصوص حجاب شاهدیم که عدم رعایت از سوی یک نفر جوانان را از راه بدر و زندگی‌شان را مختل کرده و آن‌ها را به سمت شیطان هدایت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: انسان‌ها نه تنها باید از گناهان اجتماعی توبه کرده بلکه در درصدد جبران نیز باشند چرا که به جامعه نیز صدمه زده‌اند.

قریشی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی از نظر اطلاعاتی در عملیات طوفان الاقصی حماس تصریح کرد: این شکست غیرقابل ترمیم است و نمی‌توانند جبران کنند و این همه جنایت در غزه در راستای همان شکست است.

وی عنوان کرد: آمریکا و غرب از نسل‌کشی اسرائیل حمایت می‌کنند و رژیم صهیونیستی در تله‌ای افتاده که روز به روز به سمت نابودی پیش می‌رود.

قریشی تصریح کرد: شاهد خیزش جهانی در محکومیت رژیم صهیونیستی هستیم.

امام جمعه ارومیه تأکید کرد: عده‌ای خواستار ضربه‌ای سریع و کم اثر به صهیونیست‌ها هستند اما یقیناً فرزندان جمهوری اسلامی و رزمندگان اسلام سیلی و ضربه‌ای محکم به دشمن وارد خواهند کرد و در زمان مناسب این اقدام عملی خواهد شد.

قریشی اظهار کرد: باید راه‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال بررسی شود تا مسائل و مشکلات اقتصادی مدیریت شوند و در بحث جهش تولید مردم را باید دعوت به مشارکت کنیم.

وی با اشاره به شرایط شهر ارومیه افزود: دشمنان عده‌ای از افراد را برای ترویج بی‌حجابی استخدام کرده‌اند تا هنجارشکنی کرده و جامعه را به سمت فسق و فجور زمان طاغوت بکشانند و در خصوص حجاب عدول از دستور الهی غیرقابل پذیرش است.

قریشی با اشاره به آموزه‌های اسلامی عنوان کرد: در اسلام نامحرم حتی نباید صدای پای زنان را نیز بشوند و اگر حجاب رعایت شود افراد بوالهوس مزاحم بانوان نمی‌شوند.

وی تأکید کرد: در کشور جمهوری اسلامی قانون حجاب باید رعایت شود و مدیران اجرایی و دستگاه قضائی در این راستا وظیفه دارند.

قریشی تصریح کرد: برخی اماکن در شهر و استان ما به مرکز بی‌عفتی تبدیل شده‌اند که شایسته نظام اسلامی نیست و این افراد پول گرفته‌اند در این اماکن هنجارشکنی کنند.

کد خبر 741958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.