نابودی اسرائیل وعده محقق

امام جمعه منطقه کاشان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با اعمال جنایات خود درنوارغزه و حمله موشکی به سرکنسولگری ایران در سوریه نابودی و اضمحلال خود را سرعت بخشیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه هفدهم فروردین با اشاره به حضور پرشور جهانی و ملی ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان در روز جهانی قدس اظهار کرد: اسرائیل می‌خواهد صحنه نبرد را به جاهای دیگر بکشاند و افکار عمومی را منحرف کند، اما حضور گسترده ملت‌ها در گوشه و کنار دنیا و همبستگی بیش از پیش ملت ایران در حمایت از مردم غزه نشان داد که این رژیم نابودی و اضمحلال خود را سرعت بخشیده است و انشاالله وعده الهی به زودی محقق و پیروزی نهایی برای ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت است.

وی دستاورد و ایستادگی مردم غزه را وحدت، اتحاد و همدلی جبهه مقاومت دانست و افزود: امروز ایران یک جبهه قوی از مردم عراق، یمن، سوریه، فلسطین و همه کشورهای اسلامی تشکیل داده و قطعاً با اراده‌های قوی همه ملت‌های مسلمان و برای خونخواهی از شهدای اخیر حادثه تروریستی پاسخ سختی به اسرائیل داده خواهد شد.

امام جمعه منطقه کاشان با بیان اینکه اسرائیل در جریان طوفان الاقصی شکست غیرقابل جبران خورده افزود: رژیم کودک کش صهیونیست به دلیل اینکه در برابر مجموعه‌های نظامی حماس نیز شکست خورده است به چنین اقداماتی دست می‌زند.

حجت الاسلام حسینی به حمایت‌های آمریکا از اسرائیل در جنایات علیه مردم غزه اشاره کرد و گفت: ۸۰ هزار بمب تهیه شده از سوی آمریکا بر سر مردم غزه ریخته شده است و بیش از ۷۰ درصد از ۳۴ هزار شهید غزه کودکان و زنان بی دفاعی هستند که مشاهده شهادت و شکنجه آنها باید وجدان دنیا را بیدار کند.

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به نقش مردم در جامعه گفت بنا به فرموده مقام معظم رهبری دولت باید نقش مردم را در جامعه پر رنگ کند تا جامعه پیشرفت کند.

امام جمعه کاشان بر لزوم استفاده از منابع خدادادی، معادن، ظرفیت گردشکری، توانمندی جوانان و نخبگان برای تحقق شعار سال تاکید کرد

وی اظهار کرد: دشمن به دنبال تضعیف اقتصاد کشور است، بنابراین مسئولان و مردم با استفاده از ظرفیت‌های موجود، برای تحقق شعار مد نظر رهبری تلاش کنند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه همه باید با جدیت برای تقویت بخش تولید و اقتصاد کشور گام برداریم، افزود: تحقق شعار سال، مستلزم انجام کار کارشناسی شده، ایجاد زیرساخت‌ها و مدیریت جهادی است.

وی با بیان اینکه همه همت کنیم تا تولید ملی افزایش یابد، افزود: با تولید جنس مرغوب می‌توان به احقاق شعار سال جامه عمل پوشید و لازم است دولت محترم برای رونق تولید داخلی به حمایت از تولیدکنندگان بپردازد.

کد خبر 741951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.