تروریست‌ها ثابت کردند نه حامی شیعه و نه حامی سنی هستند

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان گفت: تروریست‌ها ثابت کردند نه حامی شیعه و نه حامی سنی هستند، آنها روزی خواران استکبار جهانی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام هادی رمضانی امروز _جمعه هفدهم فروردین_ مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان، در سخنرانی روز قدس در زاهدان اظهار کرد: امروز اعلام می‌کنیم به آمریکای جنایت‌کار، صهیونیست غاصب، به رؤسای کشورهای منطقه‌ای که هنوز پند نگرفتند و از اسرائیل حمایت می‌کنند تا بدانند که اسرائیل توسط مسلمانان نابود می‌شود و عمر زیادی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: رؤسای کشورهایی که در این شش ماه رژیم صهیونیستی را سرپا نگه داشتند بدانند به‌زودی به زباله‌دان تاریخ انداخته خواهند شد و بدانند به یاری خداوند آنان را نابود خواهند کرد.

حجت‌الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت امت اسلامی است، بیان کرد: تروریست‌ها ثابت کردند نه حامی شیعه و نه حامی سنی هستند، آنها روزی خواران استکبار جهانی هستند همانطور که پیشینیان آنها در سوریه و عراق به مردم مظلوم سنی این دو کشور رحم نکردند و صدها هزار نفر مسلمان سنی را در سوریه و لبنان به شهادت رساندند و خانه‌های آنها را بر سرشان خراب کردند، همانطور که در عملیات تروریستی دیروز در جنوب استان، خون شیعه و سنی برای حفظ امنیت و اقتدار استان و کشور با هم بر زمین ریخته شد.

وی تاکید کرد: دشمن بداند که شیعه و سنی در کنار هم برای تحقق آرمان الهی قدم برمی‌دارند و از هیچ چیزی باک نخواهند داشت و تا آخر خط ایستاده‌اند تا اینکه خط حق بر خط شیطانی پیروز شود.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن زمزمه‌های تداوم طرح عادی سازی روابط با دولت جعلی و اشغالگر از سوی برخی دولت‌های عربی و اسلامی، تصریح کرد: از دولت‌های عربی می‌خواهیم در پاسخ به مطالبه ملت‌های خود با تحریم و قطع شریان‌های اقتصادی رژیم کودک کش، ملت مظلوم فلسطین غزه و همه مقاومان را برای رهایی و نجات از دست جنایات و مصیبت‌های امروز یاری بخشند.

کد خبر 741947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.