روز قدس فریاد عدالت‌خواهی همه انسان‌های آزاده جهان است

استاندار گیلان گفت: روز قدس، روز اسلام و برادری و اتحاد، زمان عدالت خواهی و آزادگی و روز همه انسان های آزاده جهان است که در برابر ظلم می ایستند و سر تعظیم فرود نمی آورند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی امروز _جمعه هفدهم فروردین_ در حاشیه راهپیمایی روز قدس شهر رشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز قدس زمانی است تا قدرت، ابهت، صلابت و اقتدار مسلمانان و آزادگان جهان به رخ ستمگران کشیده شود و ناقوس سقوط و تباهی و اضمحلال غارتگران و متجاوزان به صدا درآید.

وی با بیان اینکه امروز رژیم غاصب صهیونیستی به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تله و باتلاق خودساخته‌اش گرفتار شده است و انشاالله در آن فرو می‌رود، افزود: این فریاد و خروش انقلابی مردم ایران و همه مسلمانان و آزادگان جهان به زودی نتیجه می‌دهد و شاهد آزادی قدس شریف به دست جوانان فلسطینی خواهیم بود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: روز قدس، روز اسلام و برادری و اتحاد، زمان عدالت خواهی و آزادگی و روز همه انسان‌های آزاده جهان است که در برابر ظلم می‌ایستند و سر تعظیم فرود نمی‌آورند.

عباسی تصریح کرد: استکبار و صهیونیست بدانند مسلمانان هرگز از آرمان آزادی سرزمین فلسطین کوتاه نخواهند آمد و پیروزی نزدیک است و به زودی نماز در قدس شریف اقامه خواهد شد.

وی اظهار کرد: به یمن بینش عمیق و نگاه آرمان‌خواهانه و آینده‌نگرانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر لزوم وحدت و یکپارچگی، جهان اسلام امروز به مظهر اتحاد امت‌های اسلامی و انسجام مشت‌های گره کرده و فریادهای رسای آزادی و آزادی خواهی از یوغ ددمنشان خبیث تبدیل شده است.

استاندار گیلان گفت: اکنون مردم ما با حضور گسترده خود در این صحنه ضمن اعلام حمایت و اتحاد خود با مردم مظلوم فلسطین، بیزاری و مقاومت در برابر مستکبران جنایتکار را فریاد زدند.

کد خبر 741946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.