رژیم صهیونیستی به زودی از صحنه‌ روزگار محو می‌شود

امام جمعه اهواز گفت: امسال روز قدس رنگ و بوی دیگری داشت و رنگ انتقام خون مظلوم به خود گرفت، امروز سر دادن مرگ بر اسرائیل با اتکا به خدای سبحان و اراده محور مقاومت به زودی تبدیل به گلوله‌های آتش شده و اسرائیل از صحنه‌ روزگار محو می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز _ جمعه هفدهم فروردین_ اظهار کرد: راهپیمایی امسال روز قدس دو پیام داشت، یکی اینکه استکبار جهانی باید بداند که تنها کشورهای اسلامی، نابودی رژیم صهیونیستی را مطالبه نمی‌کنند، بلکه امروز همه وجدان‌های بیدار کف خیابان‌ها بودند و دومی، پیام مردم به مسئولان است که بازهم با وجود گله‌مندی ما به صحنه آمدیم و انتظار خدمت خالصانه تر و با برنامه تر دارند.

وی افزود: نماز عید فطر ساعت هفت‌ونیم صبح روز عید در بلوار آیت‌اله بهبهانی برگزار می‌شود، همچنین میزان فطریه همان مبلغی است که دفتر مقام معظم رهبری اعلام می‌کند که حداقل ۶۵۰ هزار ریال و حداکثر یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است و نرخ‌های متعدد در استان شکسته شود چرا که ملاک دفتر مرجعیت است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: پوزه اسرائیل در جنگ اخیر به خاک مالیده شد و اتاق فکر و مصاحبه‌های گوناگون گرفته شد تا بررسی کنند چرا در مقابل این نیروی کم شکست خوردند، محور مقاومت و جنگ نامتقارن برتری نظام رژیم صهیونیستی را از بین برد، این جنگ نامتقارن عرصه جنگ اراده‌ها است و محور مقاومت با ابزار توکل و اعتماد به خدا بر رژیمی که تصور می‌کرد شکست ناپذیر است، پیروز شد.

موسوی فرد تصریح کرد: امسال روز قدس رنگ و بوی دیگری داشت و رنگ انتقام خون مظلوم به خود گرفت، امروز سر دادن مرگ بر اسرائیل با اتکا به خدای سبحان و اراده محور مقاومت به زودی تبدیل به گلوله‌های آتش می‌شود و اسرائیل از صحنه روزگار محو می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راهپیمایی امروز زنان و مادران با بچه‌های شیرخواره خود در راهپیمایی حاضر شدند، گفت: حجاب و عفاف پیش از شرعی و قانونی بودن یک دست‌آورد عقلی است در واقع نوع حفاظت از هرچی بر اساس عقل متفاوت است و از آنجایی که در نظام دینی زن ارزشمند است لذا حجاب جایگاه ویژه‌ای دارد.

کد خبر 741941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.