رژیم صهیونیستی منزوی‌ترین مجموعه روی کره زمین است

امام جمعه بجنورد گفت: امروزه رژیم صهیونیستی منزوی‌ترین مجموعه روی کره زمین است که جز چند کشور محدود هیچ طرفداری ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز _ جمعه هفدهم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: رژیم جعلی اسرائیل طی چند مرحله و در ابتدا توسط انگلیس شکل گرفت که مرحله اول شکل‌گیری آن از سال ۱۹۱۷ تا ۱۹۴۷ بود.

وی افزود: در آن زمان همه قدرت‌ها دست به دست هم دادند تا این رژیم جعلی را شکل دهند و تفرقه میان مسلمان‌ها ایجاد کنند و زمینه رشد را از آنها بگیرند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: مرحله دوم سال ۱۹۴۷ بود که از آن زمان تاکنون ۷۶ سال می‌گذرد و از آن موقع به صورت آشکاری دشمنی خود را آغاز کردند و فلسطین را به دو نصف تقسیم کرده و قسمت بیشتر را به اسرائیل دادند.

نوری ادامه داد: مرحله سوم جنگ در غزه است؛ ابرقدرت‌ها سعی بر این داشتند تا فلسطینی‌ها را از سرزمین خود خارج کنند اما آن‌ها متوجه این توطئه شدند و زودتر اقدام کردند و ضربه اول را زدند.

وی بیان کرد: ضربه وارد شده هم ضربه نظامی، هم اطلاعاتی و هم امنیتی بود که رژیم جعلی اسرائیل آن را هیچ گاه فراموش نخواهد کرد.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به اهداف خود نرسیده است، تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و فرانسه داعش را ایجاد کردند تا چهره مسلمان‌ها را بد نشان دهند اما امروز ورق برگشته و هم اکنون چهره منفور اسرائیل برای تمام جهان مشخص شده است.

نوری گفت: امروز چهره مسلمان‌ها در میان ملت‌های دنیا عزیز شده و تمام دنیا برای حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی برگزار می‌کنند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل منزوی‌ترین مجموعه روی کره زمین است که جز چند کشور همچون آمریکا و انگلیس کشور دیگری از آنها حمایت نمی‌کند.

نوری افزود: اتحاد، همدلی و وحدت جبهه مقاومت از دیگر دستاوردها بوده و زمانی که اسرائیل غزه را بمباران می‌کند از عراق، لبنان، یمن و … بمب و پهپاد به سوی اسرائیل فرستاده می‌شود.

وی ادامه داد: امروز ابرقدرتی اسرائیل و آمریکا رسوا شده و کشتی‌های آنان در دریای سرخ به راحتی زده می‌شود.

کد خبر 741933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.