واژگونی تندر ۹۰ در جاده قزوین-بویین‌زهرا

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از واژگونی خودروی سواری تندر ۹۰ در جاده قزوین به بویین‌زهرا و روبه‌روی اردوگاه شهیدرجایی خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از واژگونی خودروی سواری ال ۹۰ در جاده قزوین به بویین‌زهرا و روبه‌روی اردوگاه شهیدرجایی خبر داد و اظهار کرد: با تماس شهروندان و اطلاع‌رسانی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه روز جمعه ۱۷ فروردین ماه از واژگونی یک دستگاه خودروی L-۹۰ در جاده بوئین زهرا روبروی اردوگاه شهیدرجابی مطلع شدیم.

وی اضافه کرد: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله ۲ اکیپ امداد و نجات و اطفای حریق از ایستگاه‌های شماره یک باغ دبیر و ۳ مولوی را به محل حادثه اعزام کرد. در این حادثه خودروی ال ۹۰ به علت نامشخصی از جاده منحرف و بعد از واژگونی متوقف می‌شود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: در این حادثه از سه سرنشین خودرو دو نفر مصدوم شده که بعد از عملیات رهاسازی توسط آتش‌نشانان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه جهت اعزام به مراکز درمانی داده شد.

ململی در پایان بیان کرد: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل و به منظور جلوگیری از وقوع حوادث بعدی نسبت به ایمن‌سازی صحنه حادثه اقدام کرده و با تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

وی یادآور شد: علت وقوع این سانحه نیز از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

کد خبر 741930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.