اتحاد مسلمانان باعث نابودی اسرائیل می‌شود

امام جمعه موقت سنندج گفت: مسلمانان اگر یکدل و متحد باشند دیگر اثری از اسرائیل باقی نخواهد ماند چون این نبود اتحاد است که به اسرائیلی‌ها اجازه ددمنشی و هرگونه جنایتی را می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا معروف خالدی امروز _جمعه هفدهم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران نظامی کشورمان را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: مسلمانان باید بدانند که اسرائیل دشمن مشترک همه آنهاست و این رژیم خبیث با قرآن، پرچم اسلام و حقیقت همواره در حال مبارزه است.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: شاهد این هستید که رژیم صهیونیستی در این ماه مبارک رمضان چگونه هزاران نفر از مردم بی‌گناه غزه را به خاک و خون کشیده و آنها را از خانه و کاشانه خود بیرون رانده است.

ماموستا خالدی اضافه کرد: مسلمانان اگر یکدل و متحد باشند دیگر اثری از اسرائیل باقی نخواهد ماند چون این عدم اتحاد است که به اسرائیلی‌ها اجازه ددمنشی و هرگونه جنایتی را می‌دهد.

وی تاکید کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در کشتار مردم بی‌گناه غزه توسط رژیم صهیونیستی محکوم است و باید اجازه قانون‌شکنی و وحشیگری به اسرائیل داده نشود.

امام جمعه موقت سنندج به بهره‌گیری از فضیلت ماه مبارک رمضان در روزهای باقیمانده تاکید کرد و افزود: عبادت در شب قدر این ماه برتر از هزار ماه بوده که بر ما لازم است از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را ببریم.

کد خبر 741927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.