رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده است

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: رژیم از نفس افتاده اسرائیل با ترور در پی ایجاد هیاهو و پوشاندن شکست مفتضحانه خود است.

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی در راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و توجه به اینکه اولین بار نیست که صهیونیست‌ها دست به جنایت می‌زنند، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی مولود نامشروع غرب است و همواره اقدامات جنایتکارانه انجام می‌دهد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت جامعه بین‌الملل افزود: جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست علیه مردم فلسطین به‌ویژه غزه در طول تاریخ بی‌سابقه است و این جنایات برازنده نام اسرائیل است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه سپاه پاسداران حامی مردم فلسطین است.

رجبی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی با به شهادت رساندن تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران به دنبال تغییر صحنه درگیری است و چون در باتلاق غزه گیر افتاده و چاره‌ای جز قبول شکست را ندارد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به سزای اعمالش خواهد رسید، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از نفس افتاده و با اقداماتی از قبیل ترور به دنبال ایجاد هیاهو و پوشاندن شکست مفتضحانه خود است اما باید بداند کار بر این رژیم جنایتکار روز به روز سخت و سخت‌تر خواهد شد و طوفان سهمگین‌تری در پیش دارد و سزای عمل خود را به‌زودی خواهد دید.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده و دست به نسل‌کشی می‌زند و در افکار عمومی جهانیان محکوم است.

کد خبر 741922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.