رشد ۲۰ درصدی استفاده از مترو در نوروز ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: متروی این کلان‌شهر با افزایش رشد ۲۰ درصدی استفاده نسبت به سال گذشته، به حدود ۶۱۵ هزار نفر از شهروندان و مسافران در نوروز ۱۴۰۳ ارائه خدمات کرده است.

هادی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شرکت متروی منطقه اصفهان در نوروز سال جاری با همکاری مدیریت شهری و اهتمام، تلاش و پشتکار کارکنان خدوم خود با افزایش رشد ۲۰ درصدی استفاده نسبت به سال گذشته، به حدود ۶۱۵ هزار نفر از شهروندان و مسافران نوروزی در خط یک متروی اصفهان ارائه خدمات کرده است.

وی افزود: مترو به‌عنوان یک حمل‌ونقل عمومی مدرن، منظم، سریع، ایمن و دوست‌دار محیط زیست با ارائه خدمات نوین و پیشرفته نقش مؤثر و سازنده‌ای در خدمات‌رسانی به مردم و کاهش ترافیک و آلودگی هوا داشته و یکی از اولویت‌های شهروندان با حداکثر راحتی و بازدهی در حمل‌ونقل عمومی است.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تاکید کرد: ساعات فعالیت مترو این کلان‌شهر روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ در ایستگاه‌های بیست‌گانه است و روزهای جمعه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ساعت ۲۲:۰۰ در تمام ایستگاه‌ها به غیر از ایستگاه‌های بهارستان، گلستان، چمران و دانشگاه خواهد بود.

کریمی گفت: بهای بلیت مترو این کلان‌شهر در سال جاری در بسته‌های ۲۲ سفره برای هر سفر ۳,۶۰۰ تومان (خرید از نرم افزار اصکیف و یا دستگاه‌های فروش بلیت در ایستگاه‌ها) و با استفاده از اصفهان کارت برای هر سفر ۴,۰۰۰ تومان و بلیت تک سفره (QR) مبلغ ۵,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

کد خبر 741794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.