نفس صهیونیست‌ها در حال قطع‌ شدن است

امام‌جمعه کرمانشاه، ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، به‌خصوص امام حسین (ع) را توفیقی بسیار بزرگ خواند و گفت: مدحی که مادحینانجام می‌دهند نقش هدایتگری، جهاد تبیین و بهره‌مندکردن جامعه از اجر و ثواب بسیار زیاد را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری شامگاه _پنجشنبه شانزدهم فروردین _ در جمع مداحان اهل بیت (ع)، سخنرانان و مدیران هیئات مذهبی استان کرمانشاه ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، به‌خصوص امام حسین (ع) را توفیقی بسیار بزرگ خواند و گفت: مدحی که مادحین انجام می‌دهند نقش هدایت‌گری، جهاد تبیین و بهره‌مند کردن جامعه از اجر و ثواب بسیار زیاد را دارد.

وی با اشاره به ثواب سلام بر حضرت سیدالشهداء (ع) بیان کرد: بشارت می‌دهم به همه شما که از وجود مقدس امام باقر (ع) نقل شده است که هرکس به زیارت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) مشرف شود، اجر و پاداشی برابر هزار حج، عمره و جهاد را می‌برد. سپس فرمودند کسی که نمی‌تواند به زیارت حضرت مشرف شود، همین‌که به محضر ایشان سلامی عرض کند، من همین اجر را برایش ضمانت می‌کنم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حمله تروریستی شب گذشته در شهرستان راسک، اظهار داشت: شهادت جمعی از نیروهای حافظ امنیت در شب گذشته را تسلیت عرض می‌کنم. رژیم صهیونیستی با این ترورها می‌خواهد ماجرای حمله به سفارت ایران در سوریه را پوشش دهد، غافل از اینکه اینجا سرزمین شیران همیشه بیدار است. صهیونیست‌ها خوب می‌دانند که نفسشان در حال قطع شدن است.

وی شرکت در راهپیمایی روز قدس را امری ضروری و مهم دانست و تصریح کرد: ان‌شاءالله فردا در راهپیمایی روز قدس به حمایت از مردم مظلوم غزه، همگی با همت و غیرت علوی شرکت خواهیم کرد و به دنیا اعلام خواهیم کرد که ملت ایران اسلامی، ملت امام حسین و امیرالمؤمنین (ع) است و پای کار مظلومان عالم ایستاده است.

حجت‌الاسلام غفوری با بیان اینکه پیروزی حق حتمی است، خاطرنشان کرد: به مظلومین اعلام خواهیم کرد که فرزندان معنوی فاطمه زهرا (س)، امیرالمؤمنین، امام حسن مجتبی (ع) و امام حسین (ع)، حامی و پشتیبان شما هستند و به‌فضل الهی در آینده نزدیک، در اجتماعی بزرگ، نماز را در مسجدالاقصی به‌امامت امام‌المسلمین برپا خواهیم کرد.

کد خبر 741787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.