دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گیلان در پیام مشترکی، از مردم ولایتمدار و روزه‌دار استان برای خلق حماسه بزرگ در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام انزجار نسبت به جنایت‌های رژیم خون آشام و جعلی صهیونیستی دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گیلان در پیام مشترکی، از مردم ولایتمدار و روزه‌دار استان برای خلق حماسه بزرگ در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام انزجار نسبت به جنایت‌های رژیم خون‌آشام و جعلی صهیونیستی دعوت کردند.

متن پیام آیت الله رسول فلاحتی و اسدالله عباسی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
سوره مبارکه اسرا: وَ إِنْ کادُوا لَیَسْتَفِزُّونَکَ مِنَ الْأَرْضِ لِیُخْرِجُوکَ مِنْها وَ إِذاً لایَلْبَثُونَ خِلافَکَ إِلاّ قَلِیلاً (۷۶)
سُنَّةَ مَنْ قَدْ أَرْسَلْنا قَبْلَکَ مِنْ رُسُلِنا وَ لا تَجِدُ لِسُنَّتِنا تَحْوِیلاً (۷۷)

ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس فرصتی برای نمایش قدرت و عظمت امتِ اسلام در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام نفرت و برائت از مستکبرین جهان به ویژه رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی است.

رژیم کودک کش صهیونیستی که سالهاست با جنایت، خباثت و کشتار جمعی درصدد ایجاد ناامنی و ضربه به ملت‌ها به ویژه امت اسلام بوده، در ماه مبارک رمضان امسال همزمان با روز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، باری دیگر ثابت کرد که این رژیم نامشروع، به هیچکدام از اصول انسانی و معاهده‌های بین‌المللی پایبند نیست و برای تداوم چند روز بیشتر از عمر خفت بار خود تمامی قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند.

بدون شک، همرزمان و عاشقان این سرداران شهید به پشتوانه معنویت و حقانیت اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی ملت بزرگ ایران اسلامی و ملت‌های مظلوم مسلمان، انتقامِ این جنایت را خواهند گرفت.

یقیناً مردم همیشه در صحنه و قهرمان گیلان امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور چشمگیر در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر انزجار و نفرت خود را نسبت به رژیم نامشروع صهیونیستی که با حملات جنایتکارانه به غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع این منطقه، خوی وحشی‌گری و سفاکی خود را به نمایش گذاشته است، اعلام خواهند کرد.

از این رو از عموم مردم شریف و همیشه در صحنه استان گیلان دعوت می‌شود با توجه به تأکید رهبر حکیم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه روز قدس امسال خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه به همراه خانواده و فرزندان شرکت کنند و ضمن حمایت از آرمان آزادی قدس و مردم قهرمان و مبارز غزه، خشم انقلابی خود را علیه ظلم و تجاوز صهیونیست جنایتکار به ویژه جنایت اخیر فریاد بزنند.

کد خبر 741750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.