فلسطین امروز به دغدغه بشریت و آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است

استاندار کرمانشاه با دعوت از مردم استان برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: فلسطین امروز نه فقط مسئله اول مسلمانان که به دغدغه بشریت و آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی امروز _ پنجشنبه شانزدهم فروردین _ با دعوت از مردم استان همگام با مردم ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به منظور دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کودک کشی و نسل کشی بی سابقه تصریح کرد: جنایت‌های بی سابقه رژِیم کودک کش صهیونیستی در ماه‌های اخیر باعث شده که در کنار مسلمانان، میلیون‌ها انسان آزاده نیز در کشورهای مختلف صدای اعتراض خود را به این جنایت‌ها بلند کنند.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین امروز به مسئله بشریت و آزادی خواهان جهان تبدیل شده است، اظهار داشت: مسئله فلسطین روزگاری مسئله اول جهان اسلام بود اما امروز این موضوع به مسئله بشریت و آزادی خواهان جهان تبدیل شده که شایسته است مردم بزرگ ایران اسلامی و مردم استان همچنان توفیق پرچم داری دفاع از مظلوم را برای خود محفوظ بدارند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به فرمایش پیامبر اسلام (ص) مبنی بر ضرورت دفاع از مظلوم و پاسخ به ندای کمک برادر و خواهر مسلمان ادامه داد: فردا همه مردم استان در تمامی نقاط با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک حماسه پرشکوه در دفاع از مظلوم و محکوم کردن نسل کشی رژِیم صهیونیستی را به نام خود ثبت خواهند کرد.

وی بیان داشت: در روزهای اخیر شاهد یک جنایت جدید و جسارت دیگر هم از سوی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن سرداران عزیز سپاه اسلام در سوریه بودیم که بهترین پاسخ ممکن به چنین جنایتی بیدار ساختن افکار عمومی جهان است و فردا همه می آئیم تا پاسخی قاطع به جسارت‌ها و جنایت‌های این رژیم غاصب بدهیم.

شهردار کرمانشاه نیز طی پیامی از شهروندان کرمانشاهی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن پیام شهردار کرمانشاه به شرح زیر است:

تدبیر حضرت امام خمینی (ره) برای نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» و بر افراشتن پرچم آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی، اجازه ندادند تا با گذشت زمان موضوع فلسطین و قدس شریف به عنوان مسأله اول جهان اسلام به دست فراموشی سپرده شود و به بیان مقام معظم رهبری «روز قدس نشان دهنده ی صف بندی حق و باطل، صف بندی عدل در مقابل ظلم است».

شهردار کرمانشاه ضمن دعوت از شهروندان شریف، مؤمن و روزه دار کرمانشاهی برای حضور باشکوه در راهپیمایی «روز جهانی قدس»، امکانات و ظرفیت‌های خود را برای خدمت‌رسانی به راهپیمایان بسیج کرده و کارکنان خدوم این مجموعه دوشادوش ملت بزرگ ایران در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

کد خبر 741744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.