پیش بینی ۵۰ برنامه فرهنگی برای روز شهرکرد

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت : ۵٠ برنامه فرهنگی متنوع برای هفته شهرکرد با همکاری نهاد ها و سازمان ها پیش بینی شده است که از این میان ۳۱ برنامه نقش محوری دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، اکبر ایازی امروز_ پنجشنبه شانزدهم فروردین_ در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز شهرکرد با اشاره به ۳۱ اردیبهشت روز شهرکرد، اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته شهرکرد با دهه کرامت سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی شهرکرد برنامه‌های متنوعی را پیش بینی کرده‌اند.

وی افزود: در اولین روز از هفته شهرکرد آئین رونمایی از پوستر هفته شهرکرد برگزار می‌شود، همچنین دو برنامه بزرگ محوری در روز بیست‌وهشتم اردیبهشت به عنوان همایش دهکرد و در روز سی‌ویکم اردیبهشت نیز جشن عمومی شهرکرد برگزار خواهند شد.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: برنامه‌های غبارروبی امامزادگان و قبور شهدا از جمله تپه نور الشهدا و روضه الشهید منظریه همراه با نور افشانی از جمله برنامه‌های ویژه روز شهرکرد است..

ایازی با بیان اینکه همکاری مثبتی بین نهادهای فرهنگی در خصوص روز شهرکرد شکل گرفته، تاکید کرد: در روز شهرکرد استفاده از موزه‌ها و قلعه‌ها و ناوگان اتوبوس شهری به صورت رایگان خواهد بود. همچنین بلیط پردیس سینمایی بهمن به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با محوریت اداره ورزش و جوانان مثل جشنواره بادبادک‌ها و پیاده روی عمومی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد عنوان کرد: پیش بینی‌هایی جهت انجام برنامه‌های فرهنگی دیگر مثل تور شهرکرد گردی ویدئو مپینگ برج آزاری تهران با موضوع روز شهرکرد در سی‌ویکم اردیبهشت، نصب قاب هنری در خیابان کاشانی و… صورت پذیرفته است.

ایازی خاطرنشان کرد: ۵٠ برنامه فرهنگی متنوع برای هفته شهرکرد با همکاری نهادها و سازمان‌ها پیش بینی شده است که از این میان ۳۱ برنامه نقش محوری دارند.

کد خبر 741743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.