دعوت اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسئله فلسطین موضوع وحدت‌بخش جهان اسلام است و نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره) همچون حلقه‌ی وصلی است برای هم صدایی مسلمانان و مستضعفان و آزادگان جهان با قدس شریف و مبارزه برای آزادی فلسطین مظلوم.

روز قدس امسال را در حالی برگزار می‌کنیم که عملیات «طوفان‌الاقصی» هیمنه پوشالی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرده و اراده شکست ناپذیر فلسطین جایگزین آن شده است.

امروز غزه نماد تقابل حق و باطل و خط مقدم مواجهه جبهه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با مستضعفان جهان است و صبر و استقامت ملت فلسطین در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، جلوه‌ای است که به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

از سوی دیگر شهادت سرداران رشید این دیار در راه مبارزه با اسرائیل نشانه عزم و راهبرد همیشگی نظام مقدس جمهوری ایران در حمایت از مستضعفان جهان علی الخصوص ملت مظلوم فلسطین دارد.

مجموعه مدیریت و کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان ضمن دعوت از همه مردم عزیز برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، پا به پا و در کنار مردم روزه دار در این راهپیمایی و نیز در آئین تشییع با شکوه سردار شهید زاهدی شرکت نموده و بار دیگر با آرمانهای حضرت امام و رهبری تجدید پیمان خواهد کرد.

کد خبر 741742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.