بهره‌مندی بیش از ۷۰۰۰۰ نفر از خدمات نوروزی هلال احمر در کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بیش از ۷۰۰۰۰ نفر از خدمات بشردوستانه هلال احمر در طرح‌های نوروزی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، پیام جلالی امروز _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح خدمات بشردوستانه اعضای جوانان از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا چهاردهم فروردین سال جاری، در ۱۰ پست ثابت و ۳ پ ست سیار در ۱۰ شهرستان استان کردستان برگزار شد.

وی افزود: در این طرح، خدماتی از جمله ایستگاه سلامت، ایجاد فضای دوستدار کودک برای سرگرمی و بازی کودکان همراه با آموزش، آموزش امداد و کمک‌های اولیه، آموزش مهارت‌های ایمنی، خیمه نماز و طرح یاس ارائه شده است.

مدیرعامل هلال احمر کردستان خاطرنشان کرد: در ایام طرح نوروزی بیش از ۱۴۰۰۰ نفر به پویش ملی بهرفت «بهبود رفتارهای ترافیکی» پیوستند و در بخش‌های پیشگیری از مخاطرات و توزیع اقلام فرهنگی و اجرای پویش سبز که به منظور حفظ محیط زیست انجام شد نیز هموطنان و هم‌استانی‌ها از خدمات ارائه شده استفاده کردند.

جلالی تصریح کرد: ارائه خدمات در قالب این طرح نوروزی با شعار «همراه‌تان هستیم» با مشارکت ۶۵۰ نفر از اعضای جوانان برگزار شده و به هموطنان و مهمانان عزیز خدمات لازم ارائه شده و بیش از ۷۰۰۰۰ نفر از خدمات بشردوستانه هلال احمر در طرح‌های نوروزی بهره‌مند شدند.

وی گفت: در روز طبیعت (۱۳ فروردین) نیز توسط جوانان، امدادگران، داوطلبان و کارکنان هلال احمر کردستان بیش از ۵۰۰۰ نهال در بین مسافران و هموطنان توزیع و کاشت شد و کیسه‌های زباله جهت حفاظت از محیط زیست توزیع شد.

کد خبر 741715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.