پرواز ۲۰۰ خلبان پاراگلایدر در بیله‌سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار از پرواز ۲۰۰ خلبان پاراگلایدر از نقاط مختلف کشور در قالب جشنواره ملی پاراگلایدر در شهرستان بیله سوار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، صاحبعلی اصغری ظهر امروز _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ در جمع خبرنگاران از پرواز ۲۰۰ خلبان پاراگلایدر از نقاط مختلف کشور در قالب جشنواره ملی پاراگلایدر در شهرستان بیله سوار خبرداد و اظهار کرد: این برنامه در قالب جشنواره ملی پاراگلایدر در روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه در سایت پروازی منطقه گردشگری گلی بلاغی در ارتفاعات خروسلوی شهرستان بیله سوار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به طبیعت بکر و زیبا بهاری سایت پرواز گلی بلاغی بیله سوار افزود: با توجه به شرایط جوی مناسب و مناظر طبیعی و بهاری منطقه خروسلو این جشنواره ملی در عید فطر امسال در شهرستان بیله سوار برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار از شروع مراحل ثبت سایت پروازی گلی بلاغی منطقه گردشگری خروسلو به عنوان پایلوت سایت پروازی شمال غرب کشور خبر داد و بیان کرد: منطقه گلی بلاغی با توجه به موقعیت مناسب دارای قابلیت‌های منحصر به فردی جهت ایجاد و توسعه ورزش‌های هوایی در کشور بوده و می‌تواند جزو اولین سایت‌های هوایی استاندارد ۳۶۰ درجه در کشور باشد.

کد خبر 741698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.