انفجار لحظه‌ای درون منزل در شیراز یک فوتی و ۳ مصدوم به همراه داشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در پی انفجار لحظه‌ای یک منزل دو طبقه در شیراز یک نفر فوت و ۳ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، هادی عیدی‌پور از انفجار لحظه‌ای درون منزل دوطبقه خبر داد و درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: امروز _ پنج شنبه شانزدهم فروردین_ در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام خبر انفجار توأم با آتش سوزی در خیابان صاحب الامری، تیم‌های عملیاتی ایستگاه ۲۰ و ۴ و ۱۴ به همراه ۴ دستگاه خودرو اطفایی و ۱۳ نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد موج انفجار درون منزل دوطبقه منجر به تخریب دیوارها شده بود و تیم‌های عملیاتی ضمن ایمن‌سازی اولیه و قطع گاز و برق ساختمان همزمان از طبقات این ساختمان و ساختمان‌های مجاور بازدید و اقدامات لازم را در خصوص ریزش احتمالی دیوار و نمای ساختمان انجام دادند و محل به طور کامل ایمن شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: یک نفر از ساکنین منزل فوت و ۳ نفر به شدت مصدوم شده بودند که توسط نیروهای عملیاتی از منزل خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

عیدی‌پور خاطر نشان کرد: علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کد خبر 741690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.