اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در مشهد

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: مدیریت شهری مشهد زیرساخت های لازم برای برگزای باشکوه این راهپیمایی را فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام محمد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی با اعلام اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد، از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، اظهار کرد: اجتماع راهپیمایان ساعت ۹ صبح روز جمعه آغاز می‌شود و سخنران پایانی راهپیمایی نیز سعید جلیلی، نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، خواهد بود؛ این راهپیمایی در ۱۱۵ شهر و بخش استان خراسان‌رضوی برنامه‌ریزی شده است.

تدارک مدیریت شهری برای روز قدس

یوسف اسماعیل‌زاده، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز در این رابطه گفت: فضاسازی و اطلاع‌رسانی راهپیمایی این روز از سوی مدیریت شهری مشهد در شهر انجام و حدود ۱۵۰ سازه اطلاع‌رسانی با موضوع قدس و اطلاع‌رسانی راهپیمایی این روز اکران شده است.

وی افزود: ۴۳ قاب شهری نیز به تصاویر شهدای قدس، به‌ویژه شهدای اخیر حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق مزین شده است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: مدیریت شهری مشهد زیرساخت‌های لازم برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی (از جمله صوت مسیر، ایجاد غرفه برای حضور تشکل‌های مردمی و برپایی جایگاه) را فراهم کرده است.

سرویس‌دهی صلواتی اتوبوس رانی به راهپیمایان روز قدس

محسن شریعتی، مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد نیز گفت: به منظور انتقال راهپیمایان به میدان ۱۵ خرداد، از ساعت ۷ صبح فردا ۲۱۰ دستگاه اتوبوس از ۲۰ پایانه درون‌شهری به صورت صلواتی به محل راهپیمایی سرویس‌دهی خواهند کرد.

وی افزود: این پایانه‌ها شامل پایانه الهیه، وکیل آباد، آزادی، سرافرازان، انتهای شاهد، معراج، شهدا، صبا، زکریا، مصلی، غدیر، انتهای خط طرق، انتهای بلوار شهید بسکابادی، طبرسی، شهید مفتح شرقی، میامی، انتهای گلشهر، شهرک مهرگان، خواجه ربیع و گردشگری است.

وی ادامه داد: همچنین در مسیر برگشت، سرویس‌دهی از پنج پایانه موقت اطراف حرم مطهر رضوی شامل خیابان شیرازی، میدان بیت‌المقدس در مسیر بی‌آرتی، میدان طبرسی در مسیر بی‌آرتی، خیابان شهید نواب صفوی و خیابان شهید اندرزگو (باب‌الجواد (ع)) انجام می‌شود.

سرویس‌دهی صلواتی مترو در روز قدس

بهرام نکاحی، مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد، نیز با بیان اینکه سرویس‌دهی خطوط یک و دو مترو مشهد از ساعت شش صبح تا ساعت ۱۵ در روز جهانی قدس به صورت صلواتی انجام می‌شود، اظهار کرد: برای تسهیل حضور روزه‌داران مشهدی در راهپیمایی روز قدس از حداکثر ظرفیت ناوگان مترویی مشهد در این روز استفاده خواهد شد.

کد خبر 741644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.