برقراری بیش از ۹۵ هزار تماس با اورژانس اصفهان / پذیرش ۲۱۷ بیمار دیالیزی مهمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به برقراری بیش از ۹۵ هزار تماس با اورژانس و پذیرش ۲۱۷ بیمار دیالیزی مهمان خبر داد.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملکرد ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: در بازه زمانی بیست‌وچهارم اسفند تا ساعت ۷:۳۰ پانزدهم فروردین، ۹۵ هزار و ۷۱۹ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار و ۱۵ هزار و ۷۵۶ مورد عملیات انجام شده است که از این تعداد، ۱۱ هزار و ۷۳۱ مورد عملیات‌های غیرترافیکی و ۴۰۲۵ مورد عملیات‌های ترافیکی بوده است.

وی با اشاره به فوت ۳۶ نفر در حوادث ترافیکی رخ داده طی بازه زمانی مذکور افزود: ۲۷۰ مورد بازدیدهای نظارتی اورژانس انجام و ۱۰ هزار و ۳۷۱ مورد تماس‌های هماهنگی برقرار شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۲۲۴ هزار و ۲۲۵ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند، ۶۹۹ نفر از اورژانس به ICU منتقل شدند و ۱۱۵۸ بیمار از اورژانس به CCU منتقل شده‌اند و ۴۲۶ مادر باردار نیازمند مراقبت و توجه ویژه بوده‌اند.

عقدک با بیان اینکه در این مدت ۱۹۲ مورد بازدید نظارتی معاونت درمان و پذیرش ۲۱۷ بیمار دیالیزی مهمان انجام شده است، ادامه داد: انجام ۸۳ هزار و ۹۶۰ مورد بازرسی میدانی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۴۹۳ نمونه‌برداری مواد غذایی، کشف و معدوم‌سازی ۵۰ هزار و ۸۲۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، ۲۱ هزار و ۵۳ مورد کنترل بهداشتی آب آشامیدنی و معرفی یا پلمب ۵۸۳ مرکز از جمله اقدامات رخ داده در این بازه زمانی است.

وی گفت: طی این مدت، ۱۵۶۴ مورد بازرسی از داروخانه و ۱۲۱ مورد بازدید از واحدهای تولیدی صنایع غذایی انجام شده، همچنین ۱۰ هزار و ۹۷۹ مورد پاسخگویی به مشاوره و کمبودهای دارویی صورت گرفته است.

کد خبر 741614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.