پارک‌‍سوار زرین‌شهر در مسیر جذب سرمایه‌گذار قرار گرفته است

شهردار زرین‌شهر گفت: انتظار ما از اداره سرمایه‌گذاری و دیگر ادارات شهرداری زرین‌شهر آن است که خلاقانه عمل کنند و نگاهی توسعه‌ای به مباحث داشته باشند، چراکه سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین راهکارها در رسیدن به درآمد پایدار بوده و در توسعه پایدار شهرهای ایران از جایگاه بسزایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسین اسماعیلی‌احمدی امروز _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ در جمع کارکنان شهرداری زرین‌شهر با بیان اینکه شهرداری وظایف و شرح خدمات وسیعی را بر عهده دارد، اظهار کرد: رویکرد اصلی شهرداری زرین‌شهر در ارائه خدمات، حرکت در مسیری است که باعث ایجاد آرامش و آسایش به واسطه ارائه این خدمات شود.

وی افزود: یکی از رویکردهایی که در مسیر تحقق این مهم باید مورد توجه کارکنان شهرداری زرین‌شهر باشد «رویکرد سرمایه‌گذاری» است، چراکه کسب درآمد از طریق صدور پروانه ساختمانی، پایان‌کار، عوارض و سایر روش‌ها جزو راهکارهای جاری و معمول برای کسب درآمد بوده و فاقد هرگونه خلاقیت مدیریتی است.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: انتظار ما از اداره سرمایه‌گذاری و دیگر ادارات شهرداری زرین‌شهر آن است که خلاقانه عمل کنند و نگاهی توسعه‌ای به مباحث داشته باشند، چراکه سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین راهکارها در رسیدن به درآمد پایدار بوده و در توسعه پایدار شهرهای ایران از جایگاه بسزایی برخوردار است.

اسماعیلی‌احمدی ادامه داد: سال جاری به دنبال آن هستیم تا با استفاده از ظرفیت و توان تیم‌های متخصص، مجرب و خلاق و با هم‌افزایی هرچه بیشتر ادارات شهرداری زرین‌شهر نسبت به شناسایی فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقدام و از طریق ارتباطات گسترده، دوسویه و مثبت، سرمایه‌گذاران توانمند را برای سرمایه‌گذاری جذب کنیم.

وی با بیان اینکه طی ماه‌های اخیر مجموعه پارک سوار در مسیر جذب سرمایه‌گذار قرار گرفته است، اضافه کرد: با تحقق این مهم نه تنها سرمایه به سمت‌وسوی شهری با مدیریت فردی هدایت می‌شود، بلکه فرصت‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی نیز مهیا می‌شود و در این صورت می‌توان شاهد تبدیل خطه طلایی ایران به شهری پویا، زنده و دارای اقتصادی قوی بود.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه شهروندان به عنوان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قادر هستند در پیشبرد اهداف به مجموعه شهرداری کمک کنند، عنوان کرد: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب در سال‌جاری، بحث سرمایه‌گذاری است و ایشان در سخنرانی‌های متعدد بر لزوم توجه به امر سرمایه‌گذاری در کنار موضوع تولید تاکید داشتند، از این‌رو باید به سمت استفاده از ظرفیت‌های مردمی به عنوان بزرگ‌ترین بخش خصوصی در خطه طلایی ایران حرکت کنیم.

اسماعیلی‌احمدی گفت: توسعه نگاه صرفاً اقتصادی در سرمایه‌گذاری، توجه نکردن به اثرات اجتماعی، فرهنگی و خدماتی و نبود اعتماد سرمایه‌گذار به این مجموعه از چالش‌های برون‌سازمانی است، از این‌رو باید با تقویت جایگاه متولیان امور سرمایه‌گذاری سطح سرمایه‌گذاری را در مجموعه شهرداری ارتقا دهیم.

کد خبر 741567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.