ترور شهید زاهدی و یارانش نشانه استیصال رژیم غاصب صهیونیستی است

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری گفت: اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن برخی از فرماندهان ایرانی جبهه مقاومت نشانه سقوط و استیصال رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری سردار علی محمد اکبری امروز _چهارشنبه پانزدهم فرودین_ در اجتماع هزار نفری بانوان استان چهارمحال و بختیاری در حمایت از بانوان و کودکان مظلوم غزه اظهار کرد: تا پیش از شکل‌گیری عملیات طوفان الاقصی مردم مظلوم فلسطین با قرارگیری در محاصره رژیم غاصب صهیونیستی در معرض آسیب و حملات گاه و بیگاه و قتل عام فجیع زنان و کودکان بی گناه بودند اما عملیات طوفان الاقصی سبب شد تا چهره واقعی رژیم جنایتکار صهیونیستی به‌عنوان یک رژیم کودک کش برای دنیا نمایان شود و موج عظیمی از حمایت و اظهار پشتیبانی مردم دنیا در مورد مردم مظلوم فلسطین ایجاد شود.

وی افزود: تا قبل از شکل‌گیری عملیات طوفان الاقصی هیچکدام از کارشناسان نظامی تصور نمی‌کردند که نیروهای فلسطینی بتوانند از موانع میان غزه و سرزمین‌های اشغالی عبور کرده و این عملیات را انجام دهند اما جوانانی الگو گرفته از رزمندگان دوران دفاع مقدس با نشان دادن شجاعت خود توانستند این عملیات را اجرا کنند، عملیاتی که به فرموده رهبر معظم انقلاب صدمات غیر قابل جبرانی برای رژیم صهیونیستی به همراه داشت.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم چهارمحال‌وبختیاری با ابراز تأسف از شهادت جمعی از مستشاران ایرانی در سوریه ادامه داد: مستشاران نظام جمهوری اسلامی که در کنسولگری ایران در دمشق به طور مستقیم توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و در جبهه مقاومت همچون مدافعان حرمی که سال‌های گذشته به مقابله با داعش در عراق و سوریه می‌پرداختند، رشادتمندانه به مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی که ساخته دست استکبار جهانی مبارزه می‌پرداختند.

اکبری با بیان اینکه اقدام رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن برخی از فرماندهان ایرانی جبهه مقاومت نشانه سقوط و استیصال رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: شهدای این حادثه مصداق بارز شهیدانه زندگی کردن هستند، عملکرد بی نقص این فرماندهان از جمله سردار علی زاهدی در عملیات‌های مختلف همچون عملیات بدر، کربلا ۴ و کربلا ۵ هرگز از ذهن مردم و رزمندگان پاک نخواهد شد.

وی با دعودت مردم از حضور در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: وعده مقام معظم رهبری در نابودی رژیم صهیونیستی قریب الوقوع و حق است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) تاکید کرد: پیگیری‌های از طرف سپاه قمر بنی‌هاشم استان برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای اخیر در استان در حال انجام است.

کد خبر 741503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.